28 Ağustos 2009 Cuma

Tuncay Şanlı&Stoke City


Birkaç gündür bloga hiç yazamadım... Aslında hafta sonu bir sorun yoktu, ama genelde dışarıdaydım, Fenerbahçe'nin maçını da izleyecektim her zamanki gibi. Fakat Cevahir Adidas'tan ayakkabı aldım, iki farklı ayakkabı denemiştim. İkisi de birbirine çok benziyordu, o kadar sormama rağmen eve geldiğimde gördüm ki, aldığım ayakkabının tekleri farklı!?!?! Tam maç saatindeydi, yetişirim diye düşündüm, evden yeniden gittim Cevahir'e hallettim, fakat dönüşte çok trafik vardı. İlk yarıyı kaçırınca ikinci yarıyı da izlemek istemedi canım, zaten evde Digiturk yok. Mecidiyeköy'de izlemem en iyisiydi aslında ama nedense o an için eve dönmek daha iyi geldi. Koca hafta sonunu -ki normalde hafta sonu minumum 4 maç izlerim- tek maç izlemeden geçirmiş oldum. Tabii özetleri, futbol programlarını vs. takip ettim ama izlemediğim maç hakkında bir şey konuşmam doğru olmaz. Salı günü de çok kötü bir haber aldım. Çok yakın bir arkadaşımın yaklaşık 3 hafta önce vefat ettiğini öğrendim. Hala şoktayım aslında, ama kafamı dağıtmam lazım ve yazmak iyi geliyor... Bugünkü maçları da izlemedim...

Neyse, bunu belirttikten sonra, Tuncay'a geleyim. Olaya 2 yönlü bakmamız gerekiyor. Tuncay benim gözümde henüz "efsane" mertebesine yükselmese de, çok önemli bir futbolcu. Daha önceden Fenerbahçe'de oynamasaydı da isterdim şu an Fenerbahçe'ye gelmesini, çok yararlı olacağı ortada. Fakat bir de Tuncay'ı düşünmek lazım. Çocuk Avrupa'da oynamak istiyor. Zaten diğer türlü olsa Fenerbahçe'de kalırdı. Middlesbrough, Stoke City vs. takımlar Fenerbahçe'den daha büyük takımlar mı? Ama Premier Lig (bunu Premier League olarak da yazıyor bazı arkadaşlarımız) gerçekten çok farklı. Tuncay La Liga'da vasat bir takıma transfer olsaydı buna karşı çıkardım veya Serie A'da. Şu an için aynı şeyi söylemeyeceğim. Tamam Stoke City büyük bir kulüp olmayabilir, zaten ben de bunu iddia etmiyorum. Premier Lig, Premier Lig'tir sonuç olarak, hangi takımda oynadığının çok da önemi yok. Ne yani, Darren Bent Sunderland'e transfer oldu kötü futbolcu mu? Gerçi Stoke City geçtiğimiz sezonu 12. tamamladı, kötü bir takım olsalar Newcastle'ın yerine onlar düşerlerdi! Bir de şu var, Anelka Fenerbahçe'ye transfer olunca kimse neden o yaşta geldi demiyor, Tuncay Stoke City'ye transfer olunca, "Stoke City takım mı?" diyor herkes. Tuncay'ın elinde değil sonuçta her şey. Bu biraz İbrahim Tatlıses'in "Oxford vardı da biz mi gitmedik?" olayına benziyor. Liverpool, Milan, Real Madrid istedi de, yeterli parayı verdi de gitmedi mi Tuncay? Fenerbahçe'ye dönse, başarılı olmadı, diğerleri gibi geri döndü denilecekti. Middlesbrough'da kalsa 2. lig topçusu oldu diye dalga geçilecekti (ki geçildi de). İnsanları memnun etmek zor. Tuncay'ın yerinde olsam ben de dönmezdim. Tabii ben Fenerbahçe'den ayrılmazdım da üst düzey bir takıma gitmeyeceksem, bu noktadan sonrasından bahsediyorum... Stoke City'nin ileri ucunda geçtiğimiz sezon 11 gol atan Ricardo Fuller ve James Beattie var. İnşallah başarılı olur Tuncay yeni takımında ve daha iyi bir takıma transfer olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder