6 Eylül 2009 Pazar

Arjantin-Brezilya Maçı Öncesi


İşim gücüm olmadığında sabaha kadar oturduğum için, bu karşılaşmayı da izleyeceğim. Maç için sabahlamayacağım yani... Ama öyle büyük bir heyecanla beklemiyorum açıkçası. Belki vazgeçerim izlemekten, film falan izlerim.

Öncelikle Maradona'nın Arjantin Milli Takımı'nın başında olmasına takığım. Dünya Kupası'na götüremeyecekmiş gibi geliyor takımı... Gerçi o oyuncular teknik direktörsüz çıksalar Dünya Kupası'na giderler ya, neyse... Dunga'yı da fazla beğendiğimi söyleyemem açıkçası.

Dunga kadroya Ronaldinho, Diego ve Pato gibi isimleri almamış. Bildiğim kadarıyla hiçbirinin sakatlığı yok. Tamam hadi Ronaldinho sorunlu son yıllarda, ama Diego'nun suçu ne? Diğer tarafta da Agüero, Lavezzi gibi adamlar ilk 11'de oynamayacak büyük ihtimal. Lavezzi'nin oynamaması normal ama Agüero'nun herhangi bir sakatlığı falan yoksa banko oynaması lazımdı.

Maçı Arjantin'in kazanması lazım, ben de Arjantin'siz bir Dünya Kupası istemiyorum ama Maradona ile zor... Ayrıca maçın bol gollü sonuçlanmasını istiyorum fakat aklım 2.5 altı diyor. Skor tahminim de 1-1...

1 yorum:

  1. Dunga'ya kadar Brezilya hocaları her zaman oyuncuların bireyselliğine fazla ses çıkarmazlardı ama Dunga son Dünya Kupası faciasından sonra Brezilya'nın da artık sistem takımı olması gerektiğini söylemişti.O günden beri de Brezilya tabiri caizse Avrupalılaştı.Diego Kaka'nın yedeği olarak düşünülebilir esasında ama Dunga fizik gücünden dolayı her zaman Baptista'yı düşünüyor.Pato ise oynattığı sistemde ileri uçtaki tek isim olmaktan fazlasıyla uzak.Dünya Kupası'nda ise Pato olmasa da Diego'nun kadroda olacağını düşünüyorum ben.

    YanıtlaSil