30 Eylül 2009 Çarşamba

Beşiktaş Yenilmez


İlk 11'ler belli olmadan yorum yapmak istemedim. Malum Mustafa Denizli her maçta çok farklı bir kadro çıkartıyor sahaya.

- CSKA Moskova: Akinfeev/Semberas-V. Berezutski-Ignashevich-A. Berezutski/Krasic-Mamaev-Odiah-Mark Gonzalez/Dzagoev-Necid
- Beşiktaş: Rüştü/İbrahim Kaş-Sivok-Ferrari-İsmail/Ernst-Ekrem/Nobre-Tello-Holosko/Nihat

Bunlar UEFA'nın resmi sitesindeki dizilişler. Nobre ve Nihat yer değiştirirler inşallah... Tabata, Bobo, Serdar Özkan, Yusuf gibi isimler de yedek kulübesindeler...

Ben çoğu Beşiktaşlıdan daha umutluyum galiba... Kuralar çekildiğinde CSKA ve Beşiktaş'ın 3.'lük için yarışacaklarını, %50 şansları olduğunu söylemiştim. Hala da öyle düşünüyorum. CSKA Moskova'nın çok çok güçlü bir kadrosu yok iyi bir hocası olsa da. Beşiktaş kazanırsa sürpriz olmaz benim için.

1 yorum:

  1. yenildikten sonra konuşmak kolay tabi ama ben denizli'nin çıkardığı 11'den sonra umudumu yine kaybetmiştim.
    bana göre rüştü-tello-nihat ın yerine hakan-fink-s.özkan 11'de olmalıydı.

    YanıtlaSil