11 Eylül 2009 Cuma

Geliyoruz!


Aslında bu "geliyoruz!" lafını hiç anlayamamışımdır. Eee ne oluyor yani? %5'lik kontenjan varken istersen Dünya'nın en iyi tezahürat yapan adamlarını getir, pek bir şey değişmez. %15, %20 olsa neyse de... Neden geliyoruz yazdım, bilindiği gibi yarın Galatasaray-Beşiktaş maçı var ve ben maça gidiyorum. Beşiktaş tribününde olacağım. Enteresan durum tabii bir Fenerbahçeli için. Zaten sırf o heyecanı yaşamak için gidiyorum, canım sıkılıyordu son günlerde. Aslında benim isteğim bilet için gecenin köründe İnönü'ye gidip sırada beklemekti, o rezilliğe şahit olmaktı ama biletler Biletix'te satıldı, 10:00'da satışa çıktı ve ben hemen 10:02'de aldım biletimi. İlk defa Sami Yen'de deplasman tribünü için Biletix'ten bilet aldım, deniyordu ya bilet alınmıyor, birden bitiyor biletler, bir iş var bunda vs... Bu seferlik en azından öyle bir şey yoktu.

Her ne kadar rahat rahat biletimi alsam da, bu sistemi sevmiyorum. Ben de başta olmak üzere, bir sürü alakasız insan maça gidecek. Beşiktaş tribününde kaç kişi olacağını bilmiyorum ama 1.000 kişi civarı tahminim. Bana kalsa bunların 800'ü Beşiktaş'ı en çok seven, en çok tezahurat yapan adamlar olmalı. Ama internetten hızlı olan alıyor, kredi kartı olan alıyor, 18 yaş altı gençler kredi kartı olmadıkları için bilet alamıyorlar bir kere.

Dün Beyoğlu gecelerinde boy gösterdiğimiz Belgarath ile de konuştuk. O da benim gibi düşünüyor. Normal şartlarda Galatasaray büyük favori derdim fakat Mustafa Denizli son haftalarda çok sinirlendi ve elinden geleni değil, elinden gelenin fazlasını yapacaktır bu maçta. Motivasyon çok önemli. Galatasaray berabere kalırsa bir şey kaybetmez ama Beşiktaş berabere kalamazsa çok şey kaybeder. O yüzden %51 Galatasaray diyorum.

Son olarak büyük bir ihtimal Yuki The Zorba ve Noat Samisa ile birlikte olacağız yarın. İnşallah çok yağmur yağar, maç da 4-3 gibi bir skorla sonuçlanır. Unutamayacağım bir gece yaşarım/yaşarız...

3 yorum:

  1. Scugnizzi o kadar yağmuru iliklerinde hissettikten sonra bol gol ve güzel futbol görsen keşke derim ama hava şartları Galatasaray'ın futbolunu bozar,Mustafa Denizli de sadece kilitlemeye yönelik takım çıkarırsa(ki Ernst-Fink ikilisiyle hucum takımı çıkarması biraz sıkıntı) sıkıcı bir mücadele seni bekliyor olabilir ne yazık ki...
    Futbol olsa keşke ama öncelikli dileğim olaysız,sıkıntısız bir derbi olması.

    YanıtlaSil
  2. Tribünlerde pek olay olacağını sanmıyorum. Uzun yıllardır iki kulüp taraftarları arasında pek sorun olmamıştır. Beşiktaş 2-0 falan geriye düşerse, saha içi olaylar çıkabilir...

    YanıtlaSil
  3. Derbi macina oturdugun yerden bilet almak guzel olsa gerek. Ve benim yapmak istedigim seyi yapip.

    Iyi olur hava umarim.

    YanıtlaSil