30 Eylül 2009 Çarşamba

Sheriff Maçından Alınacak 1 Puan Güzeldir


Daum yaptığı açıklamalarla beni şaşırtmaya ve hayal kırıklığına uğratmaya devam ediyor. Geçtiğimiz gün FB TV'de yaptığı açıklamada, "Sheriff'in güçlü bir takım olduğunu, 1 puan almanın güzel, 3 puan almanın çok güzel olduğunu" söylemiş. Ben izlemedim fakat resmi sitede var açıklama... Yahu Sheriff kim? 1 puanın neresi güzel? Daum bunu cidden dediyse oyunculardan da iyi futbol falan beklemiyorum artık...

Sakatlıklarından dolayı Güiza, Dos Santos ve Gökhan kadroda yok. Antalyaspor maçı yazımda Semih, Uğur Boral, Deivid gibi oyuncuların kesinlikle Sheriff maçında oynaması gerektiğini belirtmiştim. Sakatlıklar sayesinde de olsa Semih ve Uğur oynayacak gibi... Ayrıca Özer de kadroda bu sefer. Fenerbahçe'nin sahaya, Volkan/Mehmet Topuz-Bilica-Lugano-Roberto Carlos/Kazım-Emre-Cristian-Uğur/Alex/Semih ilk 11'iyle çıkması, Deivid'in de minumum 30 dakika oynaması gerektiğini düşünüyorum...

İnşallah rahat bir galibiyet alırız, Daum da berabere kalmamız durumunda, "Ben Sheriff deplasmanında bir puanın güzel olduğunu söylemiştim" deyip milyonlarca insanı sinir etmez...

2 yorum:

  1. Steau Bükreş maçını 90 dakıka seyrettım. Sheriff ilginç bir takım. Eğer o performansı gösterebilirse çok zorluk çıkartır Fenerin başına.

    YanıtlaSil
  2. zorluk çıkartabilir tabii, o ayrı konu. e bu maçta şimdi daum 1 puan iyi diyorsa, diğer deplasmanlarda da 1 puana iyi der. gruptan çıkamayız o zaman iç sahada da puan kaybedersek...

    YanıtlaSil