28 Eylül 2009 Pazartesi

Şifo mu İleri Çıkın Dedi?


Maç yazımda hep Fenerbahçe tarafından baktım olaya. Biraz da Antalyaspor'la ilgili bir şeyler yazayım. Öncelikle Mehmet Özdilek'i çok sevdiğimi belirtmek isterim. En sevdiğim 5 Beşiktaşlı futbolcunun listesini yapsam o listede kesin yer alır, belki de 1. sıradadır. Hal böyle olunca başarılı olsun istiyor insan her zaman. Antalyaspor gücü belli bir takım. Bank Asya'da birçok futbolcu var Antalyaspor'da direkt oynayacak kapasitede olan... Fikstür dezavantajı ile başladılar lige. 4 büyüklerden 3'üyle oynadılar, Beşiktaş ve Trabzonspor'la deplasmanda üstelik. Fenerbahçe maçı dışında sahalarında oynadıkları 3 maçın 2'sini kazandılar, diğer maçtan da 3 puan alabilirler, ne olacağı henüz belli değil. Rıdvan Dilmen Ankaraspor'un lige devam edeceğini söyledi %100 Futbol'da ama kesin bir şey yok. Sahalarında oynadıkları 4 maçın 2'sini kazandılar, 2'sini kaybettiler dedim. Kaybettikleri 2 maçı da son dakikada yedikleri gollerle kaybettiler (Ankara ve Fenerbahçe maçları). Deplasmanda da Beşiktaş ve Trabzon haricinde güçlü Eskişehir ile oynadılar. Özet olarak, ben Antalyaspor'un gücü düşünüldüğünde söylenildiği kadar kötü bir durumda olduğunu düşünmüyorum. Ligde kalmaları, 14-15. gibi bir sıra başarıdır bu kadroyla ve ben kalacaklarını düşünüyorum teknik kadroda vs. bir değişiklik olmazsa...

Şifo Mehmet'in çok eleştirildiği Fenerbahçe'nin galibiyet golüne gelecek olursam... Net bir şey var, savunma oyuncularının hepsine ileri gidin dediyse Şifo, tabii ki en büyük hata onda. Fakat ben dediğini sanmıyorum. Bazen anlık gelişiyor olaylar ve kenardan antrenör ne kadar bağırsa da futbolcular kendi istediklerini yapıyorlar. Açıklamalarını dinlemedim, belki de "Evet, ben dedim ileri çıkın diye" demiştir. Ama o gol 3. Lig maçlarında bile yenilmez, dolayısıyla Mehmet Özdilek gibi bir insanın böyle bir hata yapabileceğine inanmak istemiyorum...

2 yorum:

  1. ileri çıkın dememiş olabilir ama "geri gelin" de demedi mi acaba?..

    YanıtlaSil
  2. herkes ileride değildi zaten. geride kalanlar alex'e basmaya gitmişti.

    YanıtlaSil