8 Eylül 2009 Salı

Son Günlerden Kısa Kısa


- Böyle önemli turnuvalara sporcu gibi hazırlanırım ben de. Alırım kadroları ezberlerim, programları kaçırmam, okuyabileceğim her şeyi okurum. Küçüklüğümden beridir böyle. Fakat yıllardır ilk defa bir Avrupa Şampiyonasının başlamasını heyecanla beklemedim. Nedeni ise, Avrupa'nın en önemli oyuncularının çoğunun turnuvada bulunmaması. Bir anlamı kalmıyor. Bundan 10 yıl önceki turnuvayı hatırlıyorum, Carlton Myers, Gregor Fucka, Galanda, Marconato, Basile, Meneghin gibi yıldızları olan Tanjevic yönetimindeki İtalya, büyük yıldız Herreros'un dışında Reyes, De La Fuente, De Miguel gibi oyuncuları olan İspanya, kadrosunda Divac, Danilovic, Bodiroga, Obradovic ve daha nice önemli yıldızı bulunan Yugoslavya, Rigaudeau, Risacher, Foirest, Abdul-Wahad'lı Fransa, Vasily Karasev önderliğindeki Rusya (tabii Panov, Pachutin gibi adamları saymazsam çarpılırım), Karnisovas, Sabonis gibi süperstarları olan Litvanya ve Nowiztki'li, Okulaja'lı Almanya... Bunlardan önemlisi bizim kadromuzu çok seviyordum. Gerçi yanlış hatırlamıyorsam o kadroda Harun ve Orhun yoktu.

Tüm bu yazdıklarımın dışında turnuvaya gayet iyi başladık. Ender ve Oğuz maçın adamlarıydı benim için. Bu iki ismi özellikle yazıyorum, çünkü bana göre ekstra performans gösterdiler. Kritik 2 üçlük atan Sinan'ı da unutmamak lazım tabii. Çok şey beklediğim Ömer Aşık diğer maçlarda daha iyi oynar inşallah...

- Maça gidesim var bu ara... Galatasaray-Beşiktaş maçına gitmeyi düşünüyorum. Çok büyük ihtimal saatler öncesinden sıraya gireceğim deplasman tribünü bileti alabilmek için. Eğlence çıktı bana. İnşallah yağmur falan yağar da çok insan gelmez. Ben de unutamayacağım bir gün yaşamış olurum. Maçın Galatasaraylılar için ayrılan açık tribün biletleri tükenmiş bu arada. O olmazsa Bursa-Fenerbahçe maçına gidebilirim. Maçın biletleri daha çıkmamış. Açık kale arkası 20 tl, kapalı kale arkası 25 tl...

- Eyüpspor, Sarıyer'e 2-0 yenildi haftasonu. Bu hafta Akhisar Belediye ile oynuyoruz sahamızda. Türkiye Kupası'nda da Gebze'yi yenerek tur atladık. Bursa-Fener maçına gitmezsem, Eyüpspor'un maçına gideceğim pazar günü.

- A Milli Futbol Takımımız ile de ilgili bir şeyler yazmayı düşünüyordum ama Bosna maçı öncesi ne yazsak boş. Böyle kritik maçlardan önce yazılan hiçbir şeyin anlamı olmaz. Türkiye gider 5 atarsa veya 5 yerse hiç şaşırmam. Tuncay ve Arda'nın Estonya maçındaki performanslarını sürdürmeleri gerekiyor. Maçın bol gollü geçeceğini düşündüğüm için, 2 gol atamazsak (minumum) bu maçı kazanamayız. Gol yeriz kısaca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder