16 Eylül 2009 Çarşamba

Son Günlerden...


- Fenerbahçe maçının tamamını izleyemedim. Dolayısıyla şimdi buraya maçın tamamını izlemiş gibi takım şöyleydi, böyleydi yazmam ne bana yakışır, ne de doğru olur. Herkes takımın hırsının iyi olduğunu söylüyor ama Fenerbahçeli futbolcular bu şekilde hırs yapıp 3 puan alacaklarsa kazanmayalım o maçı daha iyi. Yıllarca Galatasaraylı futbolcuları eleştirdik bu konuda, şimdi Fenerbahçeliler yapınca savunmak gülünç oluyor. Tuncay'ın, Appiah'ın, İbrahim Kutluay'ın hırsını örnek alsınlar alacaklarsa...

- Yazılanları okudum, Beşiktaş'ın Manchester United maçında daha ofansif oynaması gerektiği yazılmış genel olarak. Ben tam tersini düşünüyorum. Tabii ki çıkış maçı olacaktı bu, galibiyeti herkes isterdi ama maç 4-0, 5-0 bitse kontrataklar sonucunda, Mustafa Denizli çok ağır eleştirilecekti. Maç 0-0 da bitebilirdi nihayetinde. İki maçtır çok iyi oynayan Serdar Özkan'ı oyundan almasını anlayamadım Mustafa Denizli'nin...

- Takım kursam ve Dünya üzerindeki bütün oyuncuları alabilme imkanım olsa Gerrard'ı alırım derim uzun bir süredir. Alacağım 2 golcüden biri de Grafite olur... Hiç kimse beklemezdi herhalde bundan 2-3 yıl önce ondan böyle bir performans. Saygı duyulmalı.

- 12 Dev Adam süper gidiyor. Harika bütün ekip ama bu turnuvada iyi diye Tanjevic'i göklere çıkaracak halim yok, kimse kusura bakmasın. Berti Vogts nerede diye sorarlar adama. Örneğin dün de Hidayet'i kötülemiş herkes sözlüklerde vs. sırf bir maçta kötü oynadı diye. İnsanlar hakikaten empati kelimesinin e'sini bile bilmiyor.

- Premier Lig'in Fantazi oyunundan bahsetmiştim blogda birkaç kez, şimdi de Şampiyonlar Ligi'ninkine başladık. Ekşi Sözlük'ten büyük ilgi var, bu kadar beklemiyordum şahsen...

- Twitter'ı ilk başlarda sevmemiştim, kullanmayı da düşünmüyordum açıkçası ama artık seviyorum, en çok kullandığım sitelerin başında geliyor... Magazine meraklı olmayan bünyeleri sarmayabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder