1 Ekim 2009 Perşembe

Yossi Benayoun


Halk arasındaki tabirle "gerçekten klas topçu". Bu yıldız ismi geç tanıdım. Liverpool'a transfer olmadan önce belki de hiç maçını izlememişimdir dikkatli bir biçimde. Ne kadar iyi olabilir ki diyordum kendi kendime... Liverpool'a transfer olduğundan beri, özellikle de geçtiğimiz sezon başından bu yana yakından takip ediyorum Benayoun'u. Hastası olmamak mümkün değil hakikaten. Çok kritik goller atıyor, Gerrard, Torres gibi starların yanında geri planda kalsa da, Liverpool kadrosunda önemli bir isim. Zaman zaman manyak çalımları var, topla birlikte kaleye yönelmesi ve son vuruşları çok iyi. Önemli asistler de yapıyor. Her takımda sırıtmadan rahatlıkla oynayabilecek bir futbolcu bana göre. Geçen sezon oynanan unutulmaz 4-4'lük Arsenal maçında attığı 2 kritik gol (özellikle de maç biterken attığı beraberlik golü), Fulham deplasmanında uzatmalarda attığı galibiyet golü, Real Madrid deplasmanında yine galibiyeti getiren gol, bu sezon Burnley'ye attığı 3 gol... Tabii bir de 8-0'lık maçta Beşiktaş'a attığı 3 gol var. Bana göre tek dezavantajı, onu sadece birkaç yıldır yakından izleyebilmemize rağmen neredeyse 30 yaşında olması. Futboldan soğumazsa ve futbol da onu bırakmazsa 33'ünde Fenerbahçe'ye gelmesini isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder