20 Kasım 2009 Cuma

Alen Markaryan - Demet Karabulut


Basın yanlış/eksik yazmadıysa Demet Karabulut "6 ay basketbol maçlarına girmeme cezası" almış. Yani bütün futbol maçlarına gidebilecek. Öyle değilse düzeltin. Gerçi Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun kombinesini iptal edeceği söyleniyor -çok büyük ihtimal de ederler- fakat televizyonda dinlediğim saatler boyunca anladığım kadarıyla öyle veya böyle, kombinesi iptal edilse dahi bütün maçlara gider kendisi. Üstelik yine bugün basında okuduğum kadarıyla İnönü deplasmanına gidebilmek için bu sabah bilet kuyruğuna girmiş. Bilet aldığı yazmıyor haberlerde ama almıştır.

Bir yanda da Alen Markaryan var. Bilindiği gibi 30 küsür Beşiktaşlı ile beraber "1 yıl futbol maçlarına girememe cezası" aldı. Derbide de tribünde olamayacak. Direkt olarak neden ceza aldığı biliniyor mu? Kimseyi dövmüş mü, olay çıkardığı görülmüş mü, kendisine küfür edildiğinden, yabancı madde atıldığından dolayı rakip takım taraftarlarını tahrik etmiş mi?

Günlerdir konuşuluyor tribün terörünün bitmesi için yapılması gerekenler. Diğer olay çıkaranlar -özellikle de Kinsey'in kafasına şaplak atan adam- ne kadar ceza aldı bilmiyorum ama ibret olsun diye normalden daha da ağır cezalar alması gerektiği söyleniyordu bu insanların. Fakat Demet Karabulut 6 ay ceza alırken, bu sürede sadece ama sadece basketbol maçlarına gidemeyecekken -zaten derbiler ve Euroleague maçları haricinde basketbol maçlarına gidiyor mu tartışılır- ve derbide İnönü'de olacakken, Alen Markaryan direkt olarak hiçbir suçu görülmemişken, görüldüyse de halka açıklanmamışken İnönü'de olamayacak, 1 yıl cezası var.

Neden ona 6 ay da, diğerlerine 1 yıl? Adalet bu mudur?

Edit: Yazmayı unutmuşum, geçen gün açıklama yapıldı, "Demet Karabulut sadece basketbol değil, bütün karşılaşmalara giremeyecek" diye. Basında çıkan haberler eksik/yanlışmış. Yani İnönü'ye de girememiş olması gerekir.

9 yorum:

  1. çok güzel bir yazı, herkesin okuması lazım. tebrik ediyorum arkadaşım....

    YanıtlaSil
  2. google üyeliği şeyini kaldırmanız iyi olmuş ayrıca. yorum yapamıyordum. :D

    YanıtlaSil
  3. ya arkadaş kadın alt tarafı bi hareket çekti 6 ay çok ne diyosun sen yaa...

    YanıtlaSil
  4. hakan balta'ya da Fenerbahçe maçında golden sonra tribünlere yaptığı hareketten dolayı 6 maç verilsin madem..

    YanıtlaSil
  5. çok ama çok örneği var uzar gider yani, adaletsizlik başka bir şey değil, Bir takım dengeler vs vs vs..

    o kadına 6 ay veriyorsan aynı olayı emre belözoğlu direkt saha içinden tribünlere yaptı. Tahrik aynı tahrik değil mi?

    YanıtlaSil
  6. en mantıklıya yakın fenerli sensin. biliyon di mi? askjdghajsd

    anket yapacam ben, "fenerbahçe sözkonusu olduğunda iq'su en az düşen ekşi sözlük yazarı kimdir? diye"
    şıkları da dayayacam
    nikfolin
    skugnizi
    jessie
    aewetwulf falan diye akjsgdfhasd

    YanıtlaSil
  7. ya ben autewulf (nasıl yazılıyor bilmiyorum) çok şaşırdım. blogda yazdıklarını gördüm de, sözlükte hiç yazmayan adamın öyle şeyler yazması ilginç.

    bana gelince, geçen bi fenerbahçeli sözlükten "seninle aynı takımı tutacağıma gider yunan takımlarını tutarım daha iyi" dedi. düşünceler farklı farklı. :)

    YanıtlaSil
  8. Beşiktaş CT - Efes Pilsen maçından önce Alen'in ismi de kapıda vardı. Girişte kontrol ediliyordu.

    YanıtlaSil