1 Kasım 2009 Pazar

Appiah Bologna'da


Yazılacak çok şey var ama son günlerde bende istek yok. Bir taraftan başlamak lazım. Fenerbahçe'deki ilk senesindeki performansını, ben onun mevkisinde oynayan hiçbir futbolcunun Türkiye'de sergilediğini görmedim. Olaylı ayrıldı, yönetimi suçladı, yönetim onu suçladı vs... Yaşananlara rağmen hala çok seviyorum Appiah'ı ben ve bir daha sakatlık yaşamayıp eski günlerine dönmesini diliyorum (Ümit Besen konuşması gibi oldu farkındayım). Bologna ile anlaşmış, zaten daha önce uzun süre oynadığı İtalya'da uyum sağlaması daha kolay olacaktır. Bologna'da işler iyi gitmiyor, son 5 maçın 4'ünde yenildiler ve 11 maçta 9 puanları var.

2 yorum:

  1. Bu konunun detaylarini merak ediyorum. Sanirim detayli bir bilgi gelir yakinda.

    Fenerbahceye ödemesi gereken parayi Appiah mi yoksa Bolognami ödeyecek. Bologna ile kac yillik sözlesme yapti. vb. sorularin cevabini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu Transferin detaylarini gercekten merak ediyorum.

    Fenerbahcenin alacagi ne oldu, Appiah kac yillik sözlesme yapti vs.

    YanıtlaSil