30 Kasım 2009 Pazartesi

Kayıp Bir Adam: Onyewu


Transferi konuşulduğunda gaza gelip "Yeni Uche Olur Mu?" diye başlık atmıştım...

Milan'a transfer oldu, en azından en üst seviyedeki kulüplerden birine transfer olduğu için sevindim Onyewu adına... Fakat geride kalan maçlara baktığımız zaman Onyewu'nun Milano ekibinde hiç şans bulamadığını görüyoruz. Ligde 1 dakika bile oynamamış. Şampiyonlar Ligi'nde ise sadece 1-0 kaybettikleri Zurich maçında 60. dakikada Nesta'nın yerine oyuna girmiş. Yani 20 küsür maçta "30 dakika". Transferlerde en çok kızdığım olay budur. Belki biz alacaktık Onyewu'yu, harika bir performans sergileyecekti, daha iyi noktada olacaktık. Kim bilir?

6 yorum:

  1. Geçen ay sakatlandı ve minimum 4 ay yok diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  2. duymamıştım bunu söylediğin iyi oldu fakat sakatlanmasaydı da oynatılmıyordu...

    YanıtlaSil
  3. açıkçası takımın gediklileri nesta, kaladze gibi isimlerin yanı sıra bonera (ve hatta favalli)varken biraz zor oynar. ha, eğer kaladze gibi en verimli yaşlarını yedek klübesinde geçirmeyi kabul ediyorsa 30 yaşından sonra başlar 11'de oynamaya.

    YanıtlaSil
  4. burak almasalardı o zaman. :) onu diyorum. zor dediğin gibi oynaması ama fenerbahçe nasıl ilhan parlak vs. gibi öylesine transfer yaptıysa, milan'ın ki de öyle oldu. :)

    YanıtlaSil
  5. ben de şimdi burak kardeşimin söylediğini söyleyecektim, Onyewu sebat etsin, 33 yaşına geldiğinde takımın değişmez isimlerinden biri olur :)

    YanıtlaSil
  6. bence milan geleceğe yatırım yaptı. gelecek derken bir 10 sene sonrasından bahsediyorum. ilk 11inin yaş ortalaması daima 30un üstünde olan bir takımdan bahsediyoruz. onyewu gibi gençler de paraya ve milan'ın adına kanıp gidiyorlar. tamam; dida, nesta, kaladze,zambrotta, oddo, gattuso, seedorf, pirlo, jankulovski, hatta inzaghi bile halen daha üst düzeyde oynayabilecek topçulardır. en azından bizdeki carlos kadar çaplarından düşmediler. fakat bunların hepsini birden aynı anda oynatmak ne kadar akıl kârı, orasını bilemeyeceğim.

    milan'ı arsenal'e benzetiyorum biraz da. tabi ki 180 derece zıtlar. fakat iki takım da abartılı ölçüde uçlara gitti yaş mevzusunda. arsenal'in önemli maçlarda nasıl boyunun ölçüsünü aldığını daha geçen sene cl'de man.utd. maçında gördük.

    not: bu arada santraforun boriello yerine inzaghi olduğunu varsayarsak, yukarıda saydıklarım içinde 11de oynayan bir tek pato ile ronaldinho yok. ronaldinho da 2010da 30 yaşında olacak. :)

    YanıtlaSil