19 Kasım 2009 Perşembe

Bu Sefer Güldürmedi!..


Yazacak çok şey var ama ilk olarak beni etkileyen konu hakkında yazmam gerek. Bana "Fenerbahçe'de oynayan futbolcular dışında en sevdiklerini sıralar mısın?" diye sorsalar, ilk sıraya açık ara Thierry Henry'yi koyarım. Onun kadar kimseyi de sevebileceğimi sanmıyorum bundan sonraki hayatım boyunca. Beni 2002 Dünya Kupası'nda Uruguay maçında çok üzmüştü, aradan geçen 7.5 senenin ardından dün gece yine "yıkıldım". İnsan çok sevdiklerine kızamaz, kırılır. Ben de kızgın değil, kırgınım. Onu aşırı derecede seven yüzbinlerce insana bu hareketi nasıl açıklayacak merak ediyorum. Hiç mi düşünmedi acaba Dünya Kupası'na gitmek kadar onun insanların gözündeki itibarının da önemli olduğunu? Çok çok ekstra bir açıklama yapmazsa, bugünden itibaren Henry futbol hayatını bırakana dek, benim için "sıradan" bir futbolcudur. Onu eski güzel günlerle hatırlamak en iyisi... Baliç, Revivo vs. oyuncuları hatırladığım gibi...

2 yorum:

  1. ***
    Thierry_Henry i'm not the referee... but if i hurt some one im sorry
    24 minutes ago from web
    ***
    Bilmiyorum yeterli olur mu ama Henry'nin twiter'da dünkü pozisyon ile ilgili yorumu..

    YanıtlaSil
  2. ya herkes hata yapar bi harektle silip atmak doğru mu siz onu düşünün önc.ee...

    YanıtlaSil