15 Kasım 2009 Pazar

Rambo Okan Kadar Aklınız Yok


Takımların 1.000-2.000 kişilik kemik taraftarlarının birbirinden farkı yoktur benim gözümde. Karşıyakalısından, Karagümlüklüsüne kadar. Yüzbinlerce, milyonlarcasını değerlendirdiğimizde bazı ayırt edici özellikler ortaya çıkabilir ama bu 2.000 kişilik grupların hepsi aynı mantalitededir. Antu bütün Galatasaray taraftarlarını göstererek "Hayvan Sürüsüsünüz" yazmış (foto değiştirilmiş). Ayıp edilmesi bir tarafa, oradaki insanların arasında gayet efendi, okumuş, olaylardan uzak duran insanlar olduğunu bizzat ben biliyorum çünkü bir arkadaşım mesaj attı maçtayız diye... Çocuk Boğaziçi'nde Sosyoloji okuyor ve hayatında en ufak bir olay bile çıkarmamıştır. Fakat... Sahaya girip olay çıkaranlara, eline geçeni sahaya fırlatanlara aynı saygıyı gösteremem. Onlara insan desem, kendimden utanırım. Hayvan desem, güzelim hayvanlara ayıp olur. Fenerbahçe-Efes Pilsen maçının ardından olay çıkaranlar için "Fenerbahçeli Yaratıklar" başlığını atmıştım, bugünküler için de farklı bir şey düşünmüyorum. Rambo Okan'ı tanıyan biri olarak söyleyebilirim ki, o, sahaya olay çıkartmak için giren Fenerlisinden de, Galatasaraylısından da, Beşiktaşlısın dan da, x'lisinden de daha zararsız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder