22 Aralık 2009 Salı

Anket Sonuçları



Blogda düzenlediğim iki anket vardı. Biri "Şampiyon Kim Olur?", diğeri de "Ezeli Rakibe Geçişiyle En Çok Üzen İsim".

Şampiyonluk anketinde uzun süre Fenerbahçe'ye Galatasaray kafa kafaya gitti. Hatta dün akşamki maç oynanmadan önce baktığımda Galatasaray 10 oy gibi bir farkla Fenerbahçe'nin önündeydi. Fakat Fenerbahçe'nin önemli deplasmandan 3 puan çıkarmasının da etkisi olmuş olmalı ki, Fenerbahçe fazla fark olmasa da Galatasaray'ın önünde yer aldı.

Toplam 836 oy kullanılmış. Fenerbahçe 273, Galatasaray 245, Beşiktaş 196 oy almış. Oylamadaki diğer takımlar ise şu şekilde sıralanıyor; Trabzonspor 52 oy, Bursaspor 39 oy, Kayserispor 31 oy. Yani sıralasıyla %33, %29, %23 3 büyüklerin oy dağılımı.

Diğer ankette ise toplam 554 oy kullanılmış. Baştan beri öne çıkan isimler vardı. Fazla değişiklik olmadı. Hasan Vezir, Semih Yuvakuran gibi isimlerin fazla oy almamasını blog okurlarının yaş ortalamasına bağlıyorum.

Tanju Çolak 92 oy, Emre Belözoğlu 81 oy, Tümer Metin 69 oy almış. Bu 3 ismi Fenerbahçe'den ezeli rakiplerine geçen 3 isim takip ediyor, Rüştü Reçber 64 oy, Elvir Balic 53 oy, Haim Revivo 49 oy. 7. Sırada Feyyaz Uçar var 35 oyla. Diğer isimler ise %5'in altında kalmışlar...

4 yorum:

  1. anket değerlendirmesi; ilk üç fenerbahçeye gelenler, sonraki üç fenerbahçeden gidenler olmuş, ilginç.

    emre ile tümer metin transferlerine nasıl oy çıkar anlamadım, galatasaraylılar emre'ye, beşiktaşlılar tümer metin'e öyle okkalı sallıyor ki, sonra da gitmelerine üzüldük! hiç anlamadım.

    YanıtlaSil
  2. Nedense diğer takımlardan Fenerbahçe'ye gidenler hep ön sıralarda olmuş, hemen arkalarında da Fenerbahçe'den diğer takımlara gidenler var. Sanırım Galatasaray - Beşiktaş arasında gidip gelen futbolcular o kadar da üzmüyor eski taraftarlarını.

    Artık bunun sebebi, Fenerbahçe'nin popülerliği midir, yoksa (özellikle son yıllarda inkar edilemeyecek ölçüde cepheleşen) Fenerbahçe düşmanlığı mıdır, takdiri yüce Türk Milleti'ne bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  3. anketleri beğenmedim. her taraftar kendi üzgünlüğünü ortaya koyar. ben şimdi düşünemem ki tümer'in fenere gitmesine mi üzüldüm yoksa tanjunun bilmemkime gitmesine mi diye.

    ankette bir ara beşiktaş baştaydı, sonra fenerliler hücum etmişler birinci çıkmışlar. ne anladım o işten.

    tek bir şey anladım bu blogda daha çok fenerli varmış. e bu ankete gerek yoktu ki bunu anlamak için.

    YanıtlaSil
  4. solo: kızgınlıkla vermiş olabilirler.

    constantinache: solo'ya yazdığım aynı şey senin için de geçerli.

    jessie: anketleri beğenmeyebilirsin. :) ama şuna emin ol, bu blogu okuyan fenerbahçelilerin sayısı galatasaray veya beşiktaşlılardan daha çok değil. öyle olsa gelen tepkilerden anlarım ben.

    YanıtlaSil