29 Aralık 2009 Salı

"Bu Harita Hangi Ülkenin?"



Profesyonel futbolculuk kariyeri olmayan spor yazarları arasında yazılarını en çok beğendiğim isim olan Mehmet Demirkol, bugün çok önemli bir yazı yazmış. "Bu harita hangi ülkenin?" diye soruyor Demirkol. Kaçırılmaması gerekir.

Konu saatlerce tartışılabilecek bir konu, İstanbul'da 2 stat seçmek zorunda kalsaydım yerlerinden dolayı İnönü ve Saracoğlu'nu seçerdim. Yemişim Olimpiyat Stadı'nı... Yanılmıyorsam Federasyon Başkanı Fenerbahçe'nin çıkışından dolayı bugün bir açıklama yapacakmış, açıklamadan sonra ben de fikirlerimi yazarım ayrıntılı bir şekilde, tek tarafı dinleyerek olmaz...

3 yorum:

  1. Bir Trabzonsporlu olarak Mehmet Demirkol' un yazmış olduğu bu muhteşem yazı sebebiyle kendisine bir kez daha saygı duydum..

    Her ne kadar "Acaba Fenerbahçe stadyumu menünün dışında tutulmamış olsaydı böyle zehir zemberek bir yazı yazma gereğini hisseder miydi" şeklinde düşünüyor olsam da tepemizdeki Yönetim dahil birçok Trabzonlu spor yazarının dile getiremediği gerçekleri bir bir yazmış, helal olsun..

    YanıtlaSil
  2. olimpiyatı seçmek zorundayız finali yapacak büyük bir stad lazım
    diğer stad ta inönü olmalı Türk futbol tarihini yansıtan yeri çok güzel bi stad

    YanıtlaSil
  3. ben olaya trabzon, kadıköy, antep vs. olarak bakmıyorum. ama bu organizasyona "Türkiye" olarak katılacaksak, karadeniz'den de il olmalıydı, doğu anadolu'dan da. samsun olur, trabzon olur benim için çok farketmez. tabii trabzon olsa daha iyi olur ama ülkeyi resmen ikiye bölmüşler. konya yerine başka bir il seçilebilirdi...

    YanıtlaSil