29 Aralık 2009 Salı

Canım Ailem vs. Geniş Aile

Bu seferki anketimiz futbolla ilgili değil. Salı akşamı en çok izlendiğini düşündüğüm -Türk televizyonlarında yayınlananlardan tabii ki- iki dizinin daha çok tercih edildiğini merak ediyorum. Belki ikisini de takip edenler de vardır, reklam aralarında olabildiğince izlemeye çalışıyordur veya daha sonra tekrarını izliyordur yurdum insanı. Kendimden örnek verecek olursam, Canım Ailem yüzünden Geniş Aile'yi izleyemiyorum. Anca tekrarına denk gelirsem veya reklam aralarında. Ayrı günlere konulsalar daha iyi olmaz mıydı? :(

8 yorum:

  1. canım ailem'de pırıl yok. o yüzden geniş aile emrecim.
    tartışma bitmiştir :)

    YanıtlaSil
  2. yalnız herkes pırıl'a aşık. :)

    canım ailem'de cumali var, furkan var, halim var, daha sayayım mı? :)

    geniş aile'de de liseli çocuğu seviyorum zekai miydi adı? :)

    YanıtlaSil
  3. sen çapkın ali'sin canım ailem'deki. ben de furkan olmayı tercih ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. constantinache: kim diyor o ex-davşan'ı, zekai mi? :) pırıl'a laf yok. onun bir röportajını okumuştum, gerçekte arıza tiplerden hoşlanıyormuş. :)

    YanıtlaSil
  5. aynen, abaküs zek'in lafıydı o :) pırıl neyse de, ben ulvi'nin hastasıyım....

    iddaa'da ankaraspor'a oynayan ulvi! :D

    YanıtlaSil
  6. geniş aile kafa dağıtıyor mis. geçen bir sözlük ortamında görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam geniş aile için bir demet tiyatro'yu çağrıştırıyor tespiti vardı. o kadar uzun boylu değil ama yine de kafayı dağıtmayı başarması takdire şayan. ex davşan da sağlam kalıp. geniş aile'nin göndermeleri çok iyi misal dün hotel ruanda filmine gönderme vardı.

    YanıtlaSil