3 Aralık 2009 Perşembe

Hoşbulduk

Geç de olsa kendimi kısaca tanıtmaya karar verdim.

İsmim İhsan. Hayatını İzmir'de sürdüren, Dokuz Eylül Üniversitesi'nin İşletme Fakültesi'nde iktisat eğitimi alan Fenerbahçeli bir futbolseverim. İzmir takımlarından herhangi birini desteklemiyor olmakla birlikte, içlerinden birini seçmek durumunda kalsam sanırım Karşıyaka'da yaşadığım için bu takımı desteklerdim. Bir nevi mahalle baskısı yani.

Futbola dair yazılar yazmaya ben de pek çok kimse gibi ekşi sözlük'te (oradaki nickim jack o lantern'di) başladım. Sözlük'ten ayrıldıktan sonra ise blog işine gireyim dedim; ancak günce tutmak ile futbol blogu yazmak arasında dağlar kadar fark olduğundan, kişisel blogum* ile futbolu birbirinden ayırmaya karar verdim.

Tam bu noktada, ekşi sözlük vasıtasıyla tanıştığım ve sözlük'ten ayrıldıktan sonraki günlerde de irtibatı koparmadığım Scugnizzi.org'dan Emre bana reddedemeyeceğim bir teklifte bulundu. Netice itibariyle bundan sonra futbola dair ne varsa burada Scugnizzi.org ekibiyle birlikte sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Tekrar hoşbulduk... Yeni yazılarda buluşmak üzere!

4 yorum:

  1. ben de bir deü'lü olarak hoşgeldin diyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. @scugnizzi

    hoşbulduk :)

    @navyblue-burakizm

    ben inşallah tek dersi verebilirsem bir mezun olarak hoşbulduk diyeceğim ocak ayında; ama tabii hoşbulduk şimdiden :D

    @steven_stiffler

    Teşekkürler!

    YanıtlaSil