9 Aralık 2009 Çarşamba

İlginç Bir Takım: Göztepe


Bu sezon Eyüpspor'la aynı grupta olduğu için yakından takip ediyorum İzmir'in sarı-kırmızılı ekibini. İlk devrede Eyüp'te oynanan maçta da tribündeydim.

İlginçliğe gelince... Göztepe 18 maç oynadı bu sezon şimdiye dek. Bu maçların 7'sini kazandı, 7'sinde berabere kaldı ve 4'ünde yenildi. Maç fazlası olsa da 3. sırada.

Kupada oynadığı Buca maçını da sayarsak, 19 maçın 16'sı 2.5 altı bitti. Yani 19 maçın sadece 3 tanesinde 2 golden fazla atıldı. Zaten bu 3 maç da 2-1 sonuçlandı, 4 gol atılan bir maç dahi yok. Diğer bir ilginçlik, Göztepe'nin aldığı 7 galibiyetin 5'i deplasmanda. İlginç olan bu değil, tabii ki bir takım deplasmanda daha iyi olabilir. Fakat bu 5 maçın 4'ünü 1-0'lık sonuçla kazandı Göztepe. Eyüp, İstanbul, Denizli Bld. ve bugün oynanan Konya Şeker maçı. Yine bu 19 maçın 9'u 1-0'lık skorla bitti.

Grupta sonuncu Denizli Bld.'den 9 gol daha az atmalarına rağmen, onların 13 puan önündeler. Böyle devam edecekler mi sezon boyunca, çok merak ediyorum...

Takımı şu an Erol Azgın çalıştırıyor. İlk yarının sonlarında Akif Başaran'ın istifası ile takımın başına geçmişti. Ayrıca Hüseyin Kartal ve Şadi Çolak gibi futbolseverlerin hatırlayacağı isimler barındırıyor kadrosunda Göztepe...

2 yorum:

  1. Taraftarıyım diye demiyorum takımımıza akıl sır ermez :D

    YanıtlaSil
  2. Geçen ayın ortalarında bu konuyla ilgili bir yazı yazmıştım:

    http://mesalekokusu.blogspot.com/2009/11/goztepenin-sohretli-ayaklar-gol.html

    YanıtlaSil