27 Aralık 2009 Pazar

Jovanovic Transferi



Jovanovic haberi aldı başını gidiyor, resmi sitede de bugün bazı haberler yalanlanmasına karşın onun transferiyle ilgili hiçbir şey yazılmamış.

Ben şimdiye dek hiç 90 dakika izlemedim bu ismi. Yolda görsem tanımazdım birkaç saat öncesine kadar, özetlerde vs. de dikkatimi çekmedi.

Çok iyi bir golcü olabilir, Fenerbahçe'ye gelse belki yılda 25-30 gol atar, dediğim gibi hiç izlemediğim için dikkatli bir şekilde yorum yapamıyorum. Fakat basında oyuncunun "Fenerbahçe bana 3 yıl için 12.5 milyon euro önerdi" haberi var. Ntvspor.net de de geçiyor bu söz.

Fenerbahçe golcü transferinde Aziz Yıldırım döneminde onca hayal kırıklığı yaşamışken, hakikaten Jovanovic'e yılda yaklaşık 4 milyon euro verilirse bütün yöneticileri alınlarından öperim (!). Jovanovic 4 milyon euro alacak kapasitedeydi de 28.5 yaşına kadar neredeydi?

Son olarak, Aziz Yıldırım ve arkadaşlarının zamanında almak için çok uğraştığı Mihajlo Pjanovic ve Goran Drulic'i kaç kişi hatırlıyor? Souleymane Oulare, Vladimir Beschastnykh gibi isimleri ise hiç karıştırmıyorum...

Edit: Haber biraz önce yalanlanmış resmi siteden.

2 yorum:

  1. transfermarkt.de sitesinde baktığımız zaman kendisinin piyasa değerinin 7.565.000 £(8.500.000 €) olduğunu görüyoruz. bu da ligimizdeki en yüksek piyasa değerindeki 7. oyuncu olan milan baros'a denk geliyor. (önündeki 2 oyuncu defans olduğu için 5. de diyebiliriz.) ayrıca kendisi şu an boussufa ile birlikte belçika ligi'nin en yüksek 2. piyasa değerine sahip olan futbolcuymuş yine bu siteye göre. sol ayaklı olduğu ve golcüden ziyade hücumcu olduğu da yine buradan edindiğimiz bilgiler arasında.

    YanıtlaSil
  2. ve artık liverpol da
    bu paraya değer bir oyuncu olduğunu da dünya kupasında gösterdi

    YanıtlaSil