17 Aralık 2009 Perşembe

Kalp Yarası

6 yorum:

  1. ah rüştü ah, gittin ellerin oldun.

    YanıtlaSil
  2. ben bir fenerbahçeli olarak en çok baliç'e üzüldüm zamanında. ilkti çünkü benim hatırladığım... ona verdim oyumu, ona vermesem revivo'ya verirdim. rüştü'ye ise birçok kez ifade ettiğim gibi neredeyse hiç kızmadım.

    hasan vezir ve semih yuvakuran'ın transferleri de gayet olaylı olmuş ama oy verenler genelde 27 yaş ve altı olduğu için onlar fazla oy almamış diye düşünüyorum. :)

    1.'lik için ise tanju-tümer kapışır...

    YanıtlaSil
  3. ben tanjuya yetişemedim ama fatih akyele çok kıl oldumştum.. hala da affededim.

    YanıtlaSil
  4. arada başka durakları olanlar bence ayrı bi kefede olmalı.

    tümer'den fazla koyan olmaz artık diye düşünüyorum ben kendi adıma.

    YanıtlaSil
  5. cesc: aslında ankette istenen, ezeli rakibine geçtikten sonra en çok nefret edilen değil, "keşke o orda oynamasaydı" denilendi. örneğin feyyaz'a da oy verebilir bence beşiktaşlılar.

    YanıtlaSil