13 Aralık 2009 Pazar

Kısa Kısa...


- Uzun süredir sesi soluğu çıkmayan Tümer Metin bugün 2 gol atarak, 2-0 gerideki takımına puan kazanırdırmış. Goller buradan izlenebilir, 90. dakikada attığı gol gerçekten çok güzel.

- Eyüpspor 2 maçtır kazanıyordu, bugün Turgutlu'ya 1-0 yenilmiş. Zaten çok ilginç bir grafiği var takımın, grubu 4-5. sıra civarı tamamlayıp klasman grubunda ilk sıra için mücadele etmesi şu an için görünen en iyi yol.

- Bunları yazarken bir yandan da bilgisayarda Liverpool-Arsenal maçı açık. Dikkatli bir şekilde izlemiyorum, arada bakıyorum spiker bağırınca. 1-0 gerideydi Arsenal, 2-1 öne geçti. Çok uzun yıllardır takip ettiğim Arshavin'in bu günlere gelmesi mutluluk verici. Sanal Bebek yetiştirmiş gibi hissediyorum kendimi... Maça gelince, 2-2 biter diyorum Gerrard'ımın golüyle. :)

- Avrupa'da desteklediğim 3 takım da bu hafta iyiydi. Geçen hafta da iyiydiler gerçi. Celtic kazandı, Newcastle son dakikalarda yediği golle berabere kaldı ama puan tablosunda çok iyi konumda olduğumuz için sorun yok. Dortmund'um da Wolfsburg deplasmanında 3-0 önde şu an (ohaaa), 2. yarı henüz başlamadı. Bu gidişle Şampiyonlar Ligi olmasa da UEFA garanti diyorum.

- Tuncay'ın geçen haftaki maçını izlemiştim. Arsenal fark yapacağı maçı alt bitirmişti ama Tuncay'ın Fenerbahçe için ne kadar gerekli bir futbolcu olduğunu bir kez daha anlamamı sağladı bu karşılaşma. Bu hafta da güzel bir gol attı. Şimdiye dek Fenerbahçe'ye bonservis bedeli kazandırmadığı için geri dönmesine karşıydım (sadece aynı şartlarda geri dönmesini istiyordum) fakat Fenerbahçe şampiyon olmak istiyorsa Tuncay'a ihtiyacı var...

- Makukula ligde 13 gol ulaştı yanılmıyorsam. Devre arasında 3 büyüklere transfer olur mu acaba diyerek postu sonlandırayım...

2 yorum: