5 Aralık 2009 Cumartesi

Önder Vakası

Önder Turacı "zamanında" Fenerbahçe'ye çok yararlı olan, başarılarda payı bulunan bir futbolcudur. Fakat sonrasında uzun dönem yedek kalmasının ardından, yeniden oynatılmaya başlandığında eski Önder'den eser olmadığını gördük. Tabii ki henüz yaşı geçmiş değil, yeniden inşallah eski Önder olur (hiç sanmıyorum ama). 2-3 sene unutulduğu dönemde daha fazla şans bulsaydı eminim şu an daha farklı bir konumda olurdu. Sezon başı da çok destek verdim ona, ama maalesef şimdiki performansıyla Önder Fenerbahçe'de "iyi bir yedek"ten fazlası olamaz. Gerek Milli Takım'da, gerek Fenerbahçe'de yaptığı hatalar ortada.

Bugün bayağı geç kalktım, sitelere bir baktım Önder haberleri dolaşıyor. Türlü türlü söylentiler. İntihardan tutun kız arkadaşıyla kavgaya kadar. Önder'in sağ el bileği atardamarı neden/nasıl kesildi bilemiyorum. Önder'in menajerinin açıkladığı gibi olduğunu ummak istiyorum. Ama hayat bu, her şey olur. Çok geçmiş olsun diyorum, gerçekten üzüldüm, Fenerbahçe'de ilk 11'de oynayacak düzeyde olmadığını söylemem onu sevmediğim anlamına gelmez.

Konuyla ilgili daha çok dikkatimi çeken Fenerbahçe Yönetimi'nin açıklamaları. Hatırlanacaktır daha geçtiğimiz günlerde Kazım kaza yaptı ve basında gece barda olduklarını kanıtlayan haberler ve fotoğraflar çıktı. Buna rağmen fenerbahce.org yalanladı bunu. Sonrasında ise futbolcunun sözüne güvenerek öyle bir açıklama yaptıklarını, olayın doğrusunu öğrendiklerini ve gereken cezanın verileceği söylediler.

Bugün ise Önder için "öylesine" de olsa bir "Geçmiş Olsun Önder" başlığı atılmamış. Önder'i korumayı bırakın direkt basının ve kamuoyunun önüne atmışlar. Önder hatalı olabilir, belki söylenmek istenmeyen şeyler de vardır yönetim tarafından. Fakat eminim ki bu olay Önder yerine Alex, Emre, Volkan hatta geçen yalan söylediği öğrenilen futbolcuların başına gelse, "büyük hataları olsa bile" 40 kere "geçmiş olsun" başlığı atılırdı...

Şaka gibi cidden. Önder bir ameliyat geçirmiş, koskoca Fenerbahçe'nin sitesinde hiçbir yerde "geçmiş olsun Önder" yazmıyor. Ee ne yani Önder çok gerzekçe bir hareketle birisiyle kavga edip bıçaklanıp ölse yine fenerbahce.org'da "Başımız sağolsun" gibisinden şeyler yazılmayacak mıydı? Bu kadarına da pes doğrusu...

2 yorum:

  1. menajerinin dedikleri daha doğru gibi geldi. zira, doktor da "sırt tarafında da bir iki kesik var" demiş. sanırım bir insan ne kadar alkollü olsa da eliyle masaya vurup sırtını kesecek kadar sakar olamaz.

    ayrıca, önder turacı gibi şimdiye dek adı hiçbir kötü olaya karışmamış, hem saha içinde hem de saha dışında efendiliğini bozmamış bir futbolcunun böyle birşey yapabileceğine pek ihtimal vermiyorum. bildiğim kadarıyla da ailesine çok bağlı. (hatta menajerlik işlerini bir ara anne veya babası idare ediyordu)

    açıkçası birçok vukuatı olan kazım'ı sorup soruşturmadan savunan yönetim, bu sefer de daha önce bu tip bir olaya adı karışmamış olan önder'i açıklama bile yapmasına fırsat vermeden zan altında bırakarak klüp yönetiminden ne kadar anladığını bir kez daha kanıtlamıştır.

    YanıtlaSil
  2. Önder beğendiğim oyunculardandı ve gerçekten Edu-Lugano-Gökhan Gönül derken adam unutuldu. Beşiktaş taraftarı olarak Gökhan Zan'ın yerine bizim kadroda olmasını isterdim, üstelik sizden bu kadar adamı alıp ekonomiye can vermişken...

    YanıtlaSil