27 Aralık 2009 Pazar

Genç Golcü Semih & Ezeli Rakipler

10 yorum:

  1. abi "umrumda olmaz" seçeneği olmadığı için buraya yazıyorum mecburen; hürmetler :D

    YanıtlaSil
  2. Çok zor bir durum gerçekten. Gitse üzülürüm ama kalsa da pek bir yararı olamaz artık.

    YanıtlaSil
  3. ben semih'i sevdiğimden ayrılmasını istiyorum. tabii gs veya bjk'ye gitmesini istemiyorum ama giderse de yanlış açıklamalar yapacağını sanmıyorum. inşallah en iyisi olur semih için...

    YanıtlaSil
  4. Giderse de gs ve bjkye gitmesin ! Yurtdışı iyidir. Diğer anadolu takımlarını da yakıştırmam Semih'e :)

    YanıtlaSil
  5. Bir kulüpte uzun süre forma giymek her zaman o kulüple özdeşleşmek anlamına gelmiyor maalesef; Semih de bunun örneklerinden biridir bana göre. Dünyanın hiçbir yerinde yedek santrfor rakip takıma transfer oldu/olacak diye sıkıntı yapılmaz :) hani simge isim falan diyeceğim ama dilim varmıyor, Fenerbahçe formasıyla 150 maça ya çıkmış ya çıkmamıştır Semih...

    Fenerbahçe denince akla Semih gelmiyor; Semih denince akla elbette Fenerbahçe (en azından yedek kulübesi) geliyor ama Semih de pek "denmiyor".

    Fenerbahçe için hayırlısı neyse o olsun. Kulübe para kazandırırsa sevinirim, allah razı olsun derim; serbest transferle giderse de umrumda olmaz. Galatasaray'a giderse, yani Galatasaray santrfor olarak Semih'i transfer ederse bir Fenerbahçeli olarak çok sevinirim. Üstüne bize para verirlerse göbek atarım.

    Beşiktaş'a giderse birşey hissetmem. Beşiktaş'ı ezeli rakip olarak görenlere sonsuz saygım var; ama ben o takıma o gözle bakamıyorum. Bi garezim yok yani kendilerine; benim için Kayserispor ne ise Beşiktaş da odur.

    Ama Nobre gittiğinde üzülmüştüm misal...

    seviyodum nobreyi ben :D

    YanıtlaSil
  6. - Özür dileyerek atladığım bir detaya değinmek istiyorum; şimdi ilerde Avrupa kupalarında "altyapıdan gelen en az bilmem kaç tane futbolcu olsun" tarzı şartlar olacak, belki o hususta kadro derinliği olarak faydası olabilir, o boyutu düşünmemiştim.

    YanıtlaSil
  7. defterden silerim!

    kim ne derse desin, semih 2000 yılından beri fenerbahçe a takımında yer almaktadır, rüştü'den sonra ilk kez bir futbolcu 10 sene FB forması giymiş olacak. adam fenerbahçe'de 4 şampiyonluk yaşadı, 1 kez gol kralı oldu, klüp tarihinin en büyük avrupa başarısında yedek değil, as oynadı birçok maçta. ayrıca 2007'den beridir de kaptanlık yaptığını unutmamalıyız.

    semih, fenerbahçe ile özdeşleşmiştir artık. gidin tribünlere bakın, kimse onu "semih buraya" diye çağırmaz, "genç fenerli semih" diye çağırır. istediği kadar yedek kalsın, o bizim futbolcumuzdur.

    not: bu dediklerim önder turacı için de geçerlidir. inşallah avrupa'ya falan gider.

    YanıtlaSil
  8. ben c dedim. yani kırgınlık olur ama başarılı olmasını isterim. çocuk oynatılmıyor sonuçta, her türlü başarıda payı var, euro 2008 şu bu. yazık günah hakikaten...

    YanıtlaSil
  9. ihsan semih'e neden bu kadar negatif bakıyorsun çözemedim. bi husumet mi var aranızda, kız arkadaşına mı yan gözle baktı? :)

    YanıtlaSil