6 Ocak 2010 Çarşamba

Doğru Karar Mı?



Son zamanlarda Fenerbahçe'de en çok konuşulan konu Önder ve Kazım'ın takımdan ayrılma aşamasında olması. "Ani karar verildi" diyen var, "çok iyi oldu, ne halleri varsa görsünler" diyen var, "Aziz Yıldırım ne derse doğrudur!" diyen var...

Aykut Kocaman gibi bir adam olmasaydı şu an işin içinde, bu ikilinin gönderilmesine karşı çıkardım ama Aykut'a sonuna kadar güveniyorum, isterse 5-6 adam kadro dışı bırakılsın/gönderilsin sesimi çıkarmam. Fakat işte bu noktada, "karar aşamasında Aykut Kocaman ne kadar etkili?" sorusu geliyor aklıma. Kararı Aykut Kocaman mı verdi? Belki A. Kocaman gönderilmelerine karşı çıkmıştır, Aziz Yıldırım'ın isteği olmuştur. Bunları bilmeden bir şey diyemiyorum maalesef. Konu dönüp dolaşıp Aykut Kocaman'ın görevlerine, sportif direktörlüğün tanımına geliyor.

Gönül rahatlığıyla "Aykut'un dediği olmuştur" diyebilsem... Diyemiyorum.

Fenerbahçe'nin sorununun kadro kalitesi değil, takım içi disiplin, oyuncuların, teknik heyetin ve yönetimin birbirleriyle ilişkisi olduğunu hep söylemişimdir. Buna inanıyorum ben. Takım içindeki sorunlar/anlaşmazlıklar Önder ve Kazım'ın gönderilmesiyle çözülecekse tamam. Ama herkesin de hatırlayacağı gibi, Beşiktaş'ın iki İbrahim'i kavga ettikten sonra gerekli cezayı çektiler, akılları başlarına geldi ve şampiyonluk yolunda takıma önemli katkıda bulundular.

Önder ve Kazım yerine Alex, Emre, Volkan, Gökhan Gönül gibi isimler olsaydı bir kalemde silinebilirler miydi, o da ayrı bir tartışma konusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder