6 Ocak 2010 Çarşamba

Kısa Kısa...



- Ümit Özat Vatan Gazetesi'ne röportaj vermiş. Sonrasında da Ümit Özat-Hakan Ünsal yakıştırması yapanlar, ana avrat küfredenler, "senin çapın ne?" diyenler, bir kalemde silenler... Öncelikle Ümit Özat'ı çok sevdiğimi söyleyeyim. Dolayısıyla söylediklerini kendi kulaklarımla duymadan bir yorum yapmak istemiyorum. Gazetede söyledikleri farklı yansıtılmış olabilir, kendini tam olarak ifade edememiş olabilir. Direkt saldırıya geçmekten kolay bir şey yok. Ümit Özat bu takıma çok şey verdi, kaptanımızdır, adam gibi adamdır. Giray Bulak'la yaşadığı tartışma/küfürleşme dışında da bir yanlışını hatırlamıyorum (orda da kim haklı hala bilmiyorum, Giray Bulak'ın da iyi bir adam olduğunu düşünüyorum). Bir kalemde silmek çok yanlış...

- Tuncay gol atmış dün akşam... Çok erken yattığımdan izleyemedim. Şu an Fenerbahçe'ye en gerekli ismin Tuncay olduğunu düşünüyorum hala. Geri dönerse takıma maç başına attığımız gol sayısı 0.4-0.5 artacaktır, bu kadar da iddialıyım.

- İkinci yarı için kombine satışına başladı kulüp, yanılmıyorsam ilk defa... İkinci yarıda ligde sahamızda 9 maç oynayacağız, bunların ikisi Beşiktaş ve Trabzon'la, artı Lille, tur geçilirse Liverpool maçları var. Çok çok ucuza geliyor, 350 TL Türk Telekom Tribünü. Maçların çoğuna gidemeyecek durumda olsam da, yine de kombineyi almayı düşünüyorum. Ama henüz karar vermiş değilim...

- Dün Ntvspor'da Fenerbahçe'nin Uruguaylı genç forvet Boghossian'la ilgilendiği haberini izledim. 90 dakika hiç seyretmedim fakat özetlerde birkaç kere gözüme çarpmıştı. Zaten o boyla dikkat çekmemesi imkansız. Boyu 1.97 ve 1987 doğumlu. Tabii dediğim gibi birkaç özet dışında oyuncuyu hiç tanımıyorum, dolayısıyla gelirse iyi olur falan desem saçma olur. Bilen, izleyen varsa, yorum yaparsa iyi olur.

- Beko All-Star 2010'un oyuncu seçimlerini hiç anlamadım. Yanılmıyorsam taraftar oylarıyla seçildi isimler ama böyleyse Fenerbahçe'den bu kadar az oyuncu olması imkansıza yakın. Baktığımız zaman 24 basketbolcudan sadece 3 isim var Fenerbahçe Ülker'den, Kinsey, Semih ve Preldzic. Kriterleri tam bilmediğim ve oylamaya katılmadığım için yanlış bir şey yazmak istemiyorum, oy veren birisi "şöyle şöyleydi, şu yüzden şu isimler olmayabilir" derse sevinirim.

- Roko Ukic'i transfer etmişiz. Ama hiç izlemedim bu basketbolcuyu. İsmini dahi duymamıştım, yalan söyleyecek halim yok. Ama Moroff koyu bir Raptors taraftarı, gayet yakından tanıyordur Ukic'i. Bir şeyler yazar herhalde... Kamuoyuna baktığımızda ise genel görüş çok iyi bir transfer olduğu. Hayırlı olsun diyoruz...

3 yorum:

  1. anladığım kadarıyla bizimkiler ''hakan şükür tipi çağdaş forvet'' kovalıyor. benfica'lı cardozo'nun da ismi geçmişti. samaras'ı alsınlar, en fazla 10 m euro verirler diyeceğim ama o da avrupa liginde oynadı.

    YanıtlaSil
  2. massimo: evet haklısın ama bence geç kaldılar, bugüne kadar neredeydiler? :)

    YanıtlaSil
  3. Boghossian özetlerde ve videolarda süper.Boyuna rağmen çok ağır bir oyuncu olmaması da göze batıyor.

    YanıtlaSil