22 Mart 2010 Pazartesi

"Bursaspor Şampiyonluğu Hak Etmiyor"


Bursaspor şampiyonluğa yaklaştıkça bu sözü daha sık duymaya başladım. Bursa şampiyon gibi oynamıyormuş, Ertuğrul Sağlam iyi bir hoca değilmiş, Beşiktaş'ta yaptıkları unutulmamış, Anadolu takımları onlara yatıyorlarmış, maçları şansa kazanıyorlarmış falan da filan da. Yahu daha ne yapması lazım adamların şampiyonluğu hak etmek için? Anlatın da bilelim. Cidden merak ediyorum. 2 senedir Sivasspor'a yapılan şey Bursa'ya da yapılmaya başlandı şimdi. Ki belki de kadrolar değerlendirildiğinde Sivas'ınki daha büyük başarıydı. Sivas defans yapıyormuş, 1-0'ı yakalayıp üstüne yatıyormuş vs. vs.

Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş'ın bu bütçeleri ve kadroları varken, başka bir takımın çıkıp 80 küsür gol ve puanla şampiyon mu olmasını bekliyorsunuz? Adamlar 5 puan öndeler, üstelik Ankaraspor maçından dolayı 3 puanları da cepte.

Tabata+Güiza+Elano'nun bonservislerini toplasan Bursaspor'un bütçesi eder mi?

Eldeki imkanlara bakıldığında, 3 büyük takımdan biri kalan maçların hepsini kazanarak şampiyon olsa dahi en başarılı takım açık ara Bursaspor'dur, onları da Kasımpaşa ve Antalya takip ediyor bana göre. Sizin yıldızlarla dolu takımınız 70 puanı zar zor toplayıp şampiyon olunca hak ediyor, Bursa olunca hak etmiyor. Oldu canım. Taraftarıyla, camiasıyla, teknik adamıyla, futbolcusuyla sonuna kadar hak ediyor Bursaspor şampiyonluğu. Bursa'nın en çok gol atan adamı Ozan İpek'i 2 yıl önce ortalama bir futbol seyircisine sorsan kadife sesli genç türkücü zannederdi, siz hala neden bahsediyorsunuz?

8 yorum:

  1. Yanılmıyorsam üstelik en iyi averaja sahip takımda bursa. Ne nasıl hakediliyor ben bunu anlamıyorum. Sene sonunda şampiyon kim olursao takım haketmiştir. amacı belli bir ligde amaca ulaşan nasıl haketmez?

    YanıtlaSil
  2. Bursaspor, Sivas'la kıyaslanmamalı bence. Sivas'ın futbolu futbol değildi. Bursa modern bir futbol oynuyor, o yüzden şampiyon olacak bana kalırsa.

    YanıtlaSil
  3. erdem karakuş: ben de diyorum ki sivas'ta imkan vardı da modern futbol oynamadılar mı? :)

    YanıtlaSil
  4. kendi tuttukları takımlar iş yapmayınca bursaspor'a sempati beslemek de yeni moda
    birazcık özgün işler yapın, yoksa o takiçpi sayınız 100'ü geçmez...

    SSAY

    YanıtlaSil
  5. hand solo: ben de bunu diyenleri hiç anlayamıyorum. bunun özgünlükle falan bir alakası olduğunu düşünmüyorum. kendi tuttuğum takım şu an bursaspor'un 5 puan önünde olsaydı bile bursaspor'un hakkını verirdim.

    YanıtlaSil
  6. Seneye küme düşmeye oynayacak bir takım şampiyon olmasın.

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten şaşkınlık ile izliyorum buraya yorum yazan ve Bursaspor ve Sivassporun başarısını küçüseyenleri. Nasıl bir komplekstir bu anlayabilmiş değilim, kelimesi kelimesine katılıyorum scugnizzi, 3 büyüklerin bu denli bütçeleri ile yapamadıklarını Bursaspor yapıyor şu tepkilere bir bakın.

    YanıtlaSil
  8. bunlar başarıya endeksli kuzgun sürüleri. futbol falan bu adamların zerre umurunda değil. varsa yoksa kendi takımlarının kazanması. her ne şekilde olursa olsun. mesela araba dağıtarak.

    blog yazarı arkadaş çok afedersin ama bu taraftar müsveddelerine Erkan Can abimizden gelsin;

    İğrençsiniz lan ibneler.

    YanıtlaSil