15 Mart 2010 Pazartesi

Kulübeden Çıkmayan Bir Dahi

Fenerbahçelilerin geneli onun hakkında ne düşünüyor bilemiyorum ama ben Daum'u severim, gayet de iyi bir hoca olduğunu düşünürüm. Bu sezon 3. olsak bile "tanıdığım" Daum'un takımın başında kalmasını isterim çok ekstra bir adam göreve getirilmediği sürece. Fakat bu sene sanki Daum gitmiş, yerine ikizi veya tıpatıp bir benzeri gelmiş bazı filmlerde olduğu gibi. Bunlar geçmiş yıllardan manşetler;








Daum eskiden eserdi, gürlerdi, kulübeye girmezdi. Şimdi ise kulübeden çıkmıyor. Gol olunca yüz ifadesinde değişiklik olmuyor, gol yesen yine aynı. Ben o "psikopat ruhlu", deli-dahi karışımı Daum'u geri istiyorum. Gerektiğinde 4-1-5 oynatan Daum'u istiyorum, son dakikalarda Selçuk'u ve Deniz'i sokan değil. 34 maçta 90 gol atan takımın hocasını istiyorum, 1-0'a yatmak isteyen değil.

Bir rahatsızlığı varsa söylesinler bilelim. Daum'un kulübeden çıkmamasına feci kafayı takmış durumdayım. Eski Daum'u özlüyorum...

6 yorum:

  1. "şakalaşırken hamile kaldı"

    YanıtlaSil
  2. kokaini bırakmasının bir etkisi olabilir mi acaba? deli daum?

    YanıtlaSil
  3. Sonuna kadar katılıyorum. tuhaflık var gariplik var. bu o adam olamaz. stabil takımı seven babamı delirtmişti beşiktaşı yönetirken. Ben shalke maçında volkan yumurtladığında bile güvendiğim takımı özlüyorum. ne bu sistem, ne bu oyun anlayışı hiç biri daumdan izler taşımıyor.

    YanıtlaSil
  4. eskiden daum zamanında fenerbahce geriden gelip maçları çevirirdi şimdi kendi stadında 3-0'ı koruyamıyor..

    yine aynı daum zamanında serhat-tuncay-alex-hooijdonk-nobre beraber sahaya sürebilirdi şimdi alex'in önüne çift forvet koyamıyor..

    ben bu sezon aragones-daum farkını pek anlayabilmiş değilim, keza daum'un elinde burak yılmaz, maldonado, josico, gökhan emreciksin, ilhan parlak gibi adamların yerine özer hurmacı, andre santos, baroni, mehmet topuz, gökhan ünal gibi adamlar var. aragones'le olduğu gibi daum'la da yollar ayrılmalıdır. takımda değişen bir şey yok çünkü daha doğrusu daum'un takıma kattığı bir şey yok..

    bende daum geldiğinde sevinmiştim çünkü daum'la genel olarak zico ve aragones döneminde yaşanan "küçük takımlara puan dağıtma" durumu o kadar sık yaşanmıyordu ama bu sezon bu takımı izledikten sonra eski daum'un geri döneceğinden hiç ümitli değilim. şubat ayı boyunca takımı toparlayıp bir maç kazandıramayan teknik direktörün önümüzdeki sezon için takımın toparlayacağına hiç inanmıyorum..

    YanıtlaSil
  5. Kendi sahasında defansa kapanan Fenerbahçe'yi değil, Manchester Utd. karşısında Old Trafford'a 5 hücumcuyla çıkan çılgın Daum'lu çılgın Fenerbahçe'yi istiyoruz. Daum'un bir an önce "sertleşmesi"ni, varsa sertleşme sorunu bir an önce geçmesini diliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Daum konusunda bende sana katılıyorum, büyük hocadır, çok büyük hocadır. Fakat üzerine büyük baskı koyarak geldi bu sefer. Takımı kesin şampiyon yapmak zorunda. Bu kadar çılgınlaşmamasının sebebi budur diye düşünüyorum Bu sene şampiyon olursak rahatlar, seneye bildiğimiz Daum olur.

    Unutulmaması gereken bir şey var. Fenerbahçe bu seneki gibi bir buhranı yaşadığı hiç bir sene kendisini böyle toparlayamamıştı ya da ben hatırlamıyorum. 3-4 maç kazanamadıktan sonra bir daha tekrar böyle bir seri yakalatmayı Daum'dan başkası yapamazdı. Büyüksün Daum.

    YanıtlaSil