23 Mart 2010 Salı

Unutulmayacaksın / Samimiyetsizlik


Özhan Canaydın'ı yıllardır tanıyoruz. Seveni vardır, sevmeyeni vardır. Kimse kimseyi zorla sevecek değil. Benim gerçekten çok sevdiğim bir insandı. Tabii hiç birebir konuşmuşluğum yok, ekranlarda gördüğüm ve röportajlarında okuduğum kadarıyla. Gayet iyi bir insan olduğunu düşünüyordum. Uzun süre önce de Ekşi Sözlük'te görüşlerimi kısaca belirtmiştim kendisiyle ilgili,



Gerçekten çok üzüldüm öldüğü için. Hatta cenazesi Bursa'da kaldırılacakmış, yarın uygun olursa gitmeyi planlıyorum. Sevenlerine, eşine, çocuklarına baş sağlığı diliyorum.

Bu olayın 1. kısmı. İkinci kısmına geleyim.

Dünden beri Özhan Canaydın'la ilgili o kadar çok şey okudum ki, insanlığımdan utandım.. Söyleyenler adına ben üzüldüm. Daha düne kadar Özhan Canaydın'a demediğini bırakmayanlar, kaç yaşında adama küfredenler, şimdi bakıyorum "büyük başkan"dı, süper insandı falan yazıyor. Bunun adı samimiyetsizliktir. İki yüzlülüktür. Özhan Canaydın'ı sevmeyen biri, ölümüne üzülmüş olabilir pek tabii ki. Ölüm, adı üstünde. Daha önce küfredenler, şimdi üzülmesin demek de kimsenin haddine değil. Fakat Türkiye'de olan bir şey bu. Riyakarca açıklamalar yapılıyor gidenin ardından. Üzüldüm de, başsağlığı diliyorum de, geç. Büyük başkandı falan demenin ne anlamı var gerçekten böyle düşünmüyorsan?

Ben Aziz Yıldırım'ı sevmem, hatta nefret derecesindeyim şu an. Ölse üzülebilirim belki, o ayrı. Ama yıllar içinde çok büyük değişimler geçirmediği sürece, öldüğünde "çok çok üzüldüm, büyük başkandı, unutulmayacaksın, senin gibisi bir daha gelmez" falan yazarsam, insanlıktan çıkmışım demektir. Şimdilerde Kenan Evren'e sabah akşam küfredenlerin de adam öldüğünde neler yazacağını çok merak etmeye başladım. Sevdiğim iki insanın entry'leriyle postu sonlandırayım,


2 yorum:

  1. hocam tam tersi. herkes çok samimi merak etme. bunlar değişen fikirler değil. özhan bey yaşarken söylenmek isteyip de söylenemeyen şeyler. eleştirenler kendisini "şerefsiz, adi, kişiliksiz" diye eleştirmedi. hep yönetim ile ilgili eleştirdi ve bu sırada bir yandan da kendisine ne kadar saygı duyduklarını söyleyemediler. şimdi bu fırsatı değerlendiriyorlar.

    YanıtlaSil
  2. adsız: öncelikle selam.. isim vermeyeceğim tabii ki ama sanal ortamda tanınan ve canaydın'ın ölümüne üzülmediğini söyleyen birçok galatasaraylı arkadaşım var.

    herkes aynı şeyleri düşünmüyor. tabii senin düşüncene de saygı duyuyorum.

    YanıtlaSil