4 Nisan 2010 Pazar

Fenerbahçeliler İçin Süper Akşam


Öncelikle Sarı Melek'lerle başlayayım. Uzun yıllardır voleybolla alakasız yaşayan bir insanım. Dolayısıyla şimdi 2-3 maç izledim diye şöyle oynadık böyle oynadık desem voleybolu çok yakından takip edenlere saygısızlık olur. Bizim Ntldr sayesinde daha yakından takip ettim en azından bu sezonu, takımın kadrosunu sayabiliyorum. :) 2-0'dan sonra 3. seti de kaybetseydik çok üzülürdüm ama 2-0'dan 2-2'ye getirmemiz çok büyük başarıydı ve 2-0'dan gelip 3-2 kazansaydık kupanın değeri gözümde 10 kat artacaktı. Ama olmadı. Çok mutluyum buraya kadar geldiğimiz ve final maçında 5. seti oynadığımız için. Çok teşekkür ediyorum tüm voleybolcularımıza, emeği olanlara.

Kadıköy'e dönersek.. Maçın 90 küsür dakikasının toplasan sağlıklı bir şekilde 60 dakikasını anca izledim. Gözler voleybol maçındaydı. Beklediğim gibi geçti karşılaşma, bu akşam puan kaybımız halinde derbiden alınan 3 puanın pek önemi kalmayacaktı. Şimdi 5 maçımız kaldı, 4'ü İstanbul'da, 3'ü Kadıköy'de.


Takımın en büyük sorununun gol yemek olduğunu defalarca yazmıştım. Böyle gol yemeye devam edersek ilk 3'e giremeyiz diyordum. Ama özellikle Lugano-Bilica ikilisinin de yeniden birlikte oynamasıyla kalemizi gole kapattık. Bizi şampiyon yapacak atacağımız goller değil, yemeyeceğimiz goller olacak. Sonuçta bu takım Beşiktaş ve Gençlerbirliği maçları haricinde her maçta gol attı bu sezon her kulvarda. Artı olarak da gayet arzulu oynayınca, zaman zaman da tempo yapınca Fenerbahçe'nin kazanması doğaldı. İlk 8 dakikalık oyundan Fenerbahçe'nin kazanacağını hissetmek zor değildi. "Şampiyon gibi oynadık" desem de abartmış olmam herhalde.

İki takımımıza da tebrikler tekrardan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder