15 Nisan 2010 Perşembe

Son Günlerden


- Bizim kupa maçını yarım gözle seyrettim. Derbi öncesi takımın kendini sıkmaması normaldi. Nihayetinde bu sezon oynadığımız maçların %95'inde gol attık ve bu maçta da gol atmamız halinde Manisa'nın tam 4 atması gerekecekti. Alex klasını konuşturdu ve tur geldi.

- Bu ara gündem Galatasaray ağırlıklı doğal olarak fakat derbi de çok yaklaştı. Bursa'yla aramızda sadece 1 puan kalmasından ve Bursa'nın hem Galatasaray'la, hem de Beşiktaş'la maçı olmasından dolayı, derbide 1 puanı yeterli görüyorum. Okuyanlar hatırlayacaktır, geçenlerde Daum'u eleştirmiştim kesinlikle kazanması gereken maçta beraberliğe yattığı için. Bu sefer gönül rahatlığıyla önce beraberlik diyebilir. Berabere kalmamız ve Bursa'nın kazanması halinde puan farkı sadece 3 olacak çünkü. Beşiktaş'ın bir sürü eksiği var deniyordu, ama son haberlere göre bu isimlerin yarısı oynayacak duruma gelmiş. Derbiler öncesi "fark atarız, beşlik yaparız" gibi söylemlerden uzak durmaya çalışırım, adı üstünde derbi bu. 4-3'lük maçta da tribündeydim, zaten o maçta tribünde olan kimse kesin kazanırız falan diyemez. Maçın 0-0 bitmeyeceğini düşünüyorum. Son haftalarda olduğu gibi yine gol yemezsek, 1-0 da olsa kazanırız. Kadrolar iyice şekillensin, maç öncesi yine kısa bir değerlendirme yazarım.

- Hamza Hamzaoğlu Eyüpspor'u toparladı, zor şartlarda inanılmaz bir çıkış gerçekleştirdi fakat takım son haftalarda kesin kazanması gereken maçları kazanamadı. Klasman Grubu'nda Konya Şeker'in 5 puan gerisindeyiz, ama Konya'nın 1 maç fazlası var. Fethiye'ye sahamızda yenildik, bir sonraki hafta erken finalde yine evimizde Konya Şeker'le berabere kaldık. Alanya'dan deplasmanda 4 yedik ve bu hafta sahamızda Tepecik'le berabere kaldık. En azından son Tepecik maçını kazansaydık şansımız önemli ölçüde devam ederdi ama bu aşamada çok zor.

- Galatasaray'ın tribün olaylarıyla ilgili Ekşi Sözlük'te bir şeyler karalamıştım, yeniden yazmamın manası yok.

- Roma ile ilgili ara ara yazıyorum gerek blog'a, gerek sözlüğe. Uzun yıllar nefret ettiğim Roma'yı son 3 senedir bayağı seviyorum. Benim hocam Spalletti ayrıldı fakat Ranieri de çok büyük iş başarıyor. Bitime 5 hafta kala liderliği ele geçirdiler, şampiyon olurlar olamazlar bilemem ama olamasalar bile Ranieri'nin bu başarısını hiçbir zaman unutamam herhalde. Son 23 lig maçında 17 galibiyet, 6 beraberlikleri var. Daha ne olsun? Ranieri'yi adam yerine koymayanlar bir nebze de olsa utanmışlardır herhalde. Adamım Vucinic de kritik goller atmaya devam ediyor.

Bu ara daha sık yazacağım inşallah, herkese selamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder