12 Mayıs 2010 Çarşamba

Balázs Dzsudzsák


Son günlerde basında Dzsudzsak'ın Fenerbahçe'ye transfer olacağı söylentileri çıktı. Ben buna ihtimal vermesem de -bizim yöneticilerin Güney Amerikalı hastalığından dolayı- bir yandan da transfer gerçekleşirse gayet memnun olacağımı söylemeliyim. Onu ilk olarak 16 Ağustos 2009'da oynanan PSV-Ajax maçında izlemiştim, o zaman not düşmüşüm hem Ekşi Sözlük'e, hem de blog'a. Sonraki aylarda 90 dakika hiç izlemedim ama bir kere hafızaya almıştım, imkan buldukça özetlerden takip ettim. Elbette Hollanda'da yaşayanlar veya PSV'yi tutanlar çok daha iyi tanıyorlardır onu ama benim daha o gün gözüme girmişti, ayrıca Roberto Carlos frikiği atmıştı. Güney Amerikalılardan bıkan bir Fenerbahçe taraftarı olmam da Dzsudzsak transferine daha sıcak bakmamı sağlıyor. Fakat geçtiğimiz gün bir sitede de "Dentinho" ile ilgili bir haber okumuştum, devre arası anlaşıldığı yazıyordu Fenerbahçe'yle. Resmi sitede de her iki futbolcu için yalanlama olmadı. Bekleyip göreceğiz kim gelecek, kim gidecek.. Şampiyonlar Ligi'nde en azından gruptan çıkmayı hedefliyorsak kadroya 2-3 önemli takviye yapmalıyız.

5 yorum:

  1. haberlerde Dzsudzsak'ın ismini görünce tek heyecanlanan benmiyim diye düşünmüştüm bir anlık, değilmişim meğersem. İnşallah alınır inanılmaz atletik ve güçlü bir oyuncu. Ben de güney amerikalı oyunculardan bıkmış biri olarak bu transfer gerçekleşir ise baya sevineceğim, haberin yalanlanmamış oluşu da ayrı bir heyecan oldu.

    YanıtlaSil
  2. Dzsudzsak olayı şundan ibaret: Bildiğin gibi son yıllarda (nedenini anlayamadığım bir şekilde) Macar basını Türk takımlarına daha fazla yer ayırmaya başladı. Bu dursun cepte. Öte yandan, şu son haberde bile kaynak gösterilen Nemzetisport gazetesi Macaristan'ın tek günlük spor gazetesi, bir nevi oranın Fotomaç'ı. Macar futboluna baktığımızda Zoltan Gera ve Dzsudzsak dışında elle tutulur bir yıldızları yok malesef. E neyin haberini yapacaklar o zaman? Tabi ki bu 2 oyuncunun. Cepte tuttuğun Macar medyasının Türk takımlarına olan ilgisini çıkart şimdi, koy bu 2 topçunun yanına, aldın sanırım mesajı. Almadıysan bizdeki spor gazetelerini ve yaptıkları haberlerin gerçeklik oranını hatırla.

    Herşeyden öte, artık Ntvspor da yuttu bu haberi ya, ona yanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. kaan eren: dün gece spor servisi'nin tekrarını izledim, mehmet demirkol da beğendiğim bir oyuncu dedi.

    constantinache: senin dediğin de doğru olabilir, ne desem yalan olur.

    YanıtlaSil
  4. dentinho yalanlanmıştı sanki abi.

    yalnız nerde kardeşim diye sorma, öyle hatırlıyorum sadece :)

    YanıtlaSil
  5. dentinho ocak sonunda yalanlanmıştı, ama bu sezon sonu için bir daha görüşülmediği anlamına gelmez. :)

    YanıtlaSil