18 Mayıs 2010 Salı

Basın Toplantısı Öncesi


Bilindiği gibi yarın Aziz Yıldırım ve Yönetim Kurulu Üyeleri toplu bir basın toplantısı düzenleyecekler. Hazır yeni yeni kendimize geliyorken Fenerbahçeli arkadaşların neler yapılmasını istediğini merak ediyorum. Örneğin, anons olayında sadece anonsu yapan mı suçlu, Aziz Yıldırım istifa etmeli mi, etmeliyse neden, Christoph Daum, Aykut Kocaman ve bazı futbolcuların durumları ne olmalı.. Tek maça göre takımda büyük değişiklikler yapmak doğru mu? Kısaca nedenleriyle yorum bırakırsanız düşüncelerinizi en azından blogları takip eden Fenerbahçelilerin az çok buluştuğu noktaları belirleyebiliriz...

Umarım yanılırım ama yarın büyük ihtimal şunlar söylenecek,

1- "Yönetim Kurulu olarak tam kadro yola devam ediyoruz."
2- "Aykut Kocaman görevi bırakmak istedi. biz de kararına saygı duyduk."
3- "Sayın Christoph Daum'la yollarımızı ayırmış bulunmaktayız."
4- "Anonsu yapan şahsın görevine hemen son verilmiştir."
5- "Yapacağımız yerinde değişikliklerle önümüzdeki sezon başarıya ulaşacağız."

4 yorum:

  1. taraftardan samimi özür bekliyorum, polis terörü olduğu söyleniyor bloglarda, bunun da gereği yapılmalı. taraftara kötü davranan onu ezenler hesabını vermeli. bunula beraber galip gelmeleri gereken maçı alamamış olabilirler ama verdikleri mücadele kahramancaydı. ben takımımı çok beğendim son maçta, gökhan ın lugano nun bayılma derecesine geldiklerini gördüm verdikleri mücadeleden. guiza ve bilica yollansa yeter benim için. biri beceriksizliği güçsüzlüğü diğeri sorumsuzluğuyla bizi şampiyonluktan ettiler

    YanıtlaSil
  2. Benim beklentim Aziz Yıldırım ve O'nun zihniyetinde olanların istifa etmesi... Aziz Yıldırım'ın yerine kim gelecek derseniz; Aziz Yıldırım ve Ali Şen zihniyetinde olmayan herkese razıyım derim. Eğer bugün Fenerbahçe Spor Kulübü olarak bu kadar sevilmiyor isek bunun başlangıcı Ali Şen; gelişimi ise Aziz Yıldırımdır.
    Christoph Daum kredisini de kendisini de tükettiği için gitmeli. Aykut Kocaman konusunda kararsızım.
    Futbolculara gelince; artık Alex de Souza bağımlılığından kurtulmalı, takım oyunu oynayan bir ekip kurmalıyız. Açıkçası Semih Şentürk'ün gitmesini istemiyorum. Kalırsa ve as oyuncu olma garantisi alırsa seneye büyük işler yapar diye düşünüyorum. Ve son olarak; Emre Belözoğlu da gitmeli. Ona hissedilen antipati ve O'nun davranışları beni rahatsız ediyor.

    YanıtlaSil
  3. ferit şahenk başkan olsun..

    YanıtlaSil
  4. 3- "Sayın Christoph Daum'la yollarımızı ayırmış bulunmaktayız."

    ah keşke :) nerde o günler.. kesinlikle kovmıcaklar

    YanıtlaSil