17 Mayıs 2010 Pazartesi

Çilekeş


- Öncelikle Bursaspor camiasını ve özellikle de Ertuğrul Hoca'yı tebrik edeyim son zamanlarda hep yaptığım, haklarını verdiğim gibi. Çok ama çok büyük bir iş başardılar. Ertuğrul Hoca bundan sonra çalıştırdığı bütün takımları küme düşürse bile tarihe geçmiştir. Ertuğrul Sağlam'la, Ömer Erdoğan'la, Ivankov'la, Ali Tandoğan'la ve diğerleriyle tanıştıktan sonra takımın inanılmaz yükselişe geçmesi...

- Dünkü 90 küsür dakikayla, maç öncesinde, maç sonrasında yaşadıklarımla ilgili şu an hiçbir şey yazacak halde değilim. Belki haftalar, belki aylar sonra yazarım... Daha önce 2006'daki Denizlispor maçıyla ilgili o anki duygu-düşüncelerimi yıllar sonra Ekşi Sözlük'te yazmıştım, üzerinden zaman geçmeden insan yazamıyor.

- Geçtiğimiz gün takımla ilgili yazdığım her şeyin arkasındayım. Daum kalmalıdır, diğer oyuncularla ilgili ne yazdıysam da fikrim dünkü maça göre değişmedi. Tekrar okumak isteyenler şuradan okuyabilir.

- Daum kalmalıdır diyorum, ama dün akşamdan sonra kalma ihtimali %1 bile değil bana göre. Hiç gönderilmesi düşünülmeyen futbolcular bile gönderilecektir takımdan. Ki bu da yanlış bence. Yanlış, tek maça göre hareket etmek. Ne yani, dün Güiza 2 gol daha atsaydı, %99 gönderilecekken takımda kalsın mı denilecekti?

- Aziz Yıldırım ve Fenerbahçe Yönetim Kurulu derhal istifa etmelidir. Doğru olan budur. Bunu dememin sebebi şampiyonluğun gitmesi değil, zaten bir önceki maddeleri okuyan biri bunu anlar. Öyle olsa Daum da gitsin derdim. Ama "tek adam"lıkla yönetilen Fenerbahçe, Bursa'dan doğru dürüst haber alamıyorsa, anons yapılıyorsa ve üstüne bir daha tekrarlanıyorsa, insanlar sahaya inip çılgınlar gibi seviniyorsa, suçlu anonsu yapan kişi değildir. Aziz Yıldırım'dır. Dün statta olmayanlar "saçmaladığımı" düşünebilirler ama eminim ki dün statta olan, Fenerbahçe'yi az da olsa seven herkes benim gibi düşünüyordur.

- Umarım Aziz Yıldırım istifa ederek, türlü yıldızları Kadıköy'e getirerek, yine kendince Fenerbahçelileri uyutmaz. Yetti artık, Aziz Yıldırım'ı sevenler bile artık bu numaraları yemiyor.

- "Aziz Yıldırım Fenerbahçe'yi canından çok seviyor, sabah akşam takımın başarısı için çalışıyor, neden istifa etsin ki, onun ne suçu var?" diyenlere söyleyecek tek lafım da, bu kadar seviyorsa, Fenerbahçe'nin ve milyonlarca taraftarın iyiliği için bu sefer bir daha geri dönmemek üzere istifa eder.

Söyleyeceklerim bu kadar. Dün anons rezaleti yüzünden binlerce insanın sahaya inerek sevinmesi, yıllardır gördüğüm en büyük rezaletlerden biriydi. Rakip takım taraftarlarının da alay etmesi kadar doğal bir şey yok. Allah'tan bizim Mehmet Abi'yi aramıştım da bir de o acıyı yaşamadım...

15 yorum:

  1. siktirsin gitsin aziz ve tayfası

    YanıtlaSil
  2. usta yemin ediyorum şu "yazar"lardan ercan saatçiden selçuk yuladan çok daha yazarsın.ben küçüklüğümden beri ali sami yene giden çok küçüklüğümden sadece souness'ın diktiği bayrağı hatırlayan biri olarak yazdığın herşeyi çok dikkatle takip etmeye çalışıyorum.bana olaylara ezeli rakibimin gözüyle bakabilme yetisini kazandırdığın için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. osman: çok sağol, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum işte..

    YanıtlaSil
  4. super yazi, buyuk adamsin..

    amerika'dayim maclari izleyemiyorum ama anliyorum ne hissettigini..

    YanıtlaSil
  5. kombine almistim, 2.5 milyar verip onumuzdeki sezon icin, ilk is yarin iade ediyorum..

    YanıtlaSil
  6. super yazi.. artı rep.

    YanıtlaSil
  7. aziz yıldırım'ın ne suçu var yaa kardeşim?? anonsu sikik bi adam yaptırdı işte..

    YanıtlaSil
  8. senin gibi fenerli arkadaşım olsa sırtımda taşırım. seninle dalga geçen varsa da allah belasını versin.

    YanıtlaSil
  9. aziz yildirim daum'u da alip gitsin. final maclarini kazanamayna bir td daum. hala nasil savunuluyor anlamiyorum. guiza'ya o kadar tahmmul etmesi, yazarken bile ellerim titriyor. ayrica dikkat ettiniz mi bilmiyorum, bizim takimda neden adam gibi sut ceken futbolcu yoktu dun aksam? soyle milito gibi 3 kisi arasindan bam diye vuran forvet niye yok bizde? cok buyuk bir yikim oldu gercekten. aziz yildirim, daum, guiza, brezilya cetesi(kaptan haric) toptan gonderilmelidir.

    YanıtlaSil
  10. Merak etme, Aziz Yıldırım 1 adet yaşı geçmiş, 1 adet te Alex'in kankası kontenjanından 2 tane yabancı getirir, herkes te unutmasa da sineye çeker olanları. Başka şansı yok gibi taraftarın.

    Önümüzde Dünya Kupası var, o 32 takımın en az yarısından Fenerbahçe'ye transfer yapacak medya. Demedi deme.

    YanıtlaSil
  11. ağlamayın lan..

    YanıtlaSil
  12. bende tam tersi aziz başkan kalmalı, daum gitmeli, yerine aykut geçmeli diyorum...

    YanıtlaSil
  13. Daum'un kalması dışında hepsine katılıyorum. Söyleyecek birşey kalmamış fazla. Ama Daum bu takımın teknik direktörü değildir, olmamalıdır, başında da olmamalıydı.

    YanıtlaSil
  14. Tespitlere büyük ölçüde katılıyorum ancak geçirilen dönemin son derece hassas olduğunu ve yaşanan üzüntülerin ardından ani kararlar alınmasının yanlış sonuçlara yol açabileceğini hatırlatmakta da fayda var.

    Maçın ardından, başta Antu olmak üzere, pek çok kişi bu yaşananlardan ötürü birinin bedel ödemesi gerektiğini düşünüyor. Denizli'den sonra bunu ödeyen Daum olmuştu ve biz dönemin keşmekeşesi içinde birinin gönderilmesi gerektiğine o kadar inanmıştık ki Daum'un esasında Fenerbahçe'ye kazandırdığı başarıların değerini farkedememiştik.

    Gerçek şu ki, biz kaybetmeye tahammül gösteremeyip her "başarısızlığın" ardından bir kelle isteyecek isek; zaten bu kulübü ya da takımı kimin yönettiğinin bir önemi yok. Çünkü şampiyonluklar son maçta kaçmaya devam edecek, veyahut kupalar finallerde kaybedilecek.

    Zaman kelle avcılığı değil, hasar planı çıkarma zamanı.

    YanıtlaSil