28 Mayıs 2010 Cuma

Eyüpspor Finalde!


Maçı Kadırga Tv verdi fakat maç anında bu kanalı izleme imkanım yoktu (uyduda ve D-Smart'ta olan bir kanal). Yine dakika dakika -özellikle penaltılarda- maçı izleyenlerden haber almakla yetinmek zorunda kaldım. 90 dakika 0-0 sonuçlandı, Tokat 107. dakikada 1-0 öne geçti, ben umudumu yitirmişken son dakikalarda eşitliği yakaladık ve maç penaltılara kaldı. İskenderun maçında olduğu gibi yine penaltılarda kazandık ve finalde Tavşanlı Linyitspor'un rakibi olduk. Sezon başındaki maçlarımızı hatırlıyorum da, buraya kadar gelmemiz bile inanılmaz bir başarı. Örneğin, bu sene evimizde oynadığımız Göztepe maçında stattayken, "Bank Asya'ya yükselmek için final maçı oynayacaksınız" dese biri, "alayı bırak" derdim. 30 Mayıs Pazar günü saat 20:00'de oynanacak final maçını Trt büyük ihtimal yayınlayacaktır... Başta Hamza Hamzaoğlu olmak üzere tüm ekibi tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder