14 Mayıs 2010 Cuma

Hiddink Kadroyu Açıkladı


A Milli Takımımızın ABD kampı kadrosu biraz önce açıklandı. Ben en çok Ömer Erdoğan'ın davet edilmemesine şaşırdım. Ömer'i yaşı yüzünden çağırmamışlardır belki ama kadrodaki bazı isimlere bakınca Ömer'e çok büyük haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Yılın en başarılı Türk stoperiydi bana göre. Aurelio maçları devam ettiği için, Gökhan Gönül, Özer, Mevlüt ve Hakan Balta da sakatlıkları yüzünden kadroda yok. Emre Aşık ve Okan Buruk da jübile için çağrılmışlar.

Kaleciler: Volkan Demirel, Sinan Bolat, Onur Recep Kıvrak

Defans: Sabri, Emre Aşık, Mehmet Topuz, Gökhan Zan, İbrahim Toraman, Emre Güngör, Servet, Ceyhun Gülselam, Caner, Çağlar, İsmail Köybaşı

Orta Saha: Hamit, Colin Kazım, Volkan Şen, Mehmet Topal, Okan Buruk, Selçuk Şahin, Necip, Emre Belözoğlu, Nuri, Selçuk İnan, Arda, Ozan İpek, Sezer Öztürk

Forvet: Turgay, Tuncay, Semih, Halil, Sercan, Nihat

6 yorum:

  1. Gökhaz Zan hariç fena kadro değil.

    YanıtlaSil
  2. belliki hiddink hala göreve başlamamış

    YanıtlaSil
  3. Bence de Hiddink daha başlamamış.

    YanıtlaSil
  4. kadronun nesini beğenmediniz anlamadım. tamam belki ömer konusunda haklısınızda onun dışında neyi bu kadar büyütüyosunuz bilmek isterim. kadroda daha önce bu kadar genç isimi gördünüz mü? hadi sayı olarak değilde oran olarak bakalım(malum 33 kişilik kadro) yinede gayet yüksek bi oran. niye anında bu kadar eleştirdiniz gerçekten merak ettim yani.

    YanıtlaSil
  5. normalde kadroların 23-25 kişi olduğu düşünüldüğünde, ve bu kadroya 5 kişinin daha ekleneceği göz önüne alındığında -4 sakat ve aurelio- ben eski kadroyla pek fark olmayacağını düşünüyorum. sadece bursa'dan birkaç kişi eklenmiş ki, onu da yapsalar zaten olay çıkardı. serkan balcı yok, ali tandoğan yok, ömer yok. gökhan zan kadroda, emre güngör kadroda, nihat kadroda, hatta semih'i bile sayabiliriz, adam oynamıyor. necati ligin en formda isimlerinden, o yok örneğin.

    YanıtlaSil
  6. ali tandoğan olmalıydı bence.

    YanıtlaSil