27 Mayıs 2010 Perşembe

Son Günlerden



- Fenerbahçe'deki belirsizlik her Fenerbahçeli gibi benim de canımı sıkıyor ve umarım transferler ve hoca seçimi Dünya Kupası'nın ardına bırakılmaz. Ben Daum'un başarılı olduğunu savunsam da, Aziz Yıldırım başarısızlığın faturasını birine kesmeli ve bu da Alman Hoca olacak. Görünen o ki, yerine de Aykut Kocaman geçecek. Belirsizlik hala sürerken uzun uzadıya bir şeyler yazmak gereksiz.

- Eyüpspor İskenderun Demir Çelikspor'u penaltılarda yenerek yarı finale yükseldi Bank Asya'ya yükselme maçlarında. İskenderun'da penaltıyı tanıdık bir isim kaçırdı, Murat Bölükbaş. Yalnız maçın normal süresinde de 1'er penaltı attı iki takım, Murat o atışı gole çevirmişti. Rakip şimdi Tokatspor, Tokat'ı da geçersek finali o gazla kaybetmeyiz diyorum. Bu arada 4 maçın hepsi alt bitti, 90 dakikalar sonunda atılan toplam gol sayısı sadece 5 ve 4 maçın 3'ü berabere sonuçlandı. Diğer yarı final eşleşmesinde Tavşanlı Linyitspor, Trabzon Karadenizspor ile oynayacak.

- Fenerbahçe-Efes serisini takip ediyorum tabii ki ama eski heyecanımın 10'da 1'i yok. Özellikle son 2 maç çok heyecanlıydı fakat ben bu maçları bile yarım gözle seyrettim, bendeki durum anlaşılan diğer taraftarlarda da var ki salonlar genelde dolmuyor. Bunun birçok sebebi var tabii ama şimdi uzatmayayım.

- A Milli Futbol Takımımıza gelince, Hiddink hazırlık karşılaşmalarında bütün oyunculara şans veriyor. Ben Kazım'a dikkat ettim, sonuçta takıma geri dönme ihtimali var ama özellikle dünkü maçın ilk yarısında vasatı aşamadı. Ben bütün gücüyle oynamasını beklerdim.

- Çağlar'ın Galatasaray'a transferinde bir kez daha gördük ki, altyapıdaki oyunculara gereğinden fazla önem vermemek lazım. Kişisel fikrim, burada en büyük sorun, FM'nin Türk oyuncu database'ini hazırlayanların genç oyuncuların potansiyellerini abartmaları. Oyunu oynayanlar, oyuncular senede 30 gol, 20 asist yapınca, ister istemez beklenti içine giriyor ve sonra da hayal kırıklığına uğruyor. 2. lig'de direkt oynayan hazır ve ümit vadeden oyuncuları almak -Tuncay, Gökhan Gönül gibi- altyapıdan oyuncu yetiştirmekten çok daha mantıklı bence.

- Son günlerde beni en çok şaşırtan konulardan birisi Mourinho'nun hüngür hüngür ağlamasıydı. Evde tek başınayken ağlar ama kameralar önünde ağlaması "vay be, Mourinho da ağlarmış!" dedirtti bana. Bu sezon Barcelona aşırı güçlü diye Real Madrid'i desteklemiştim şampiyonluk yolunda ama Mourinho Madrid'in başına geçince şartlar değişti benim için ve Barcelona'ya geri dönüyorum. Benimkisi de biraz garip değil mi? :)

- Bülent Uygun önce Antep'le anlaştı, sonra bir anda vazgeçildi. Şimdi de Bucaspor'un başına geçmiş. Buca onun için daha uygun bir tercih bence, altyapısı sağlam, taraftar potansiyeli olan bir ekip Buca ve Bülent Hoca da yeniden çıkışa geçip "yıkılmadım, ayaktayım!" demek istiyor. Ben başarılı olacağına inanıyorum.

6 yorum:

  1. "Bu sezon Barcelona aşırı güçlü diye Real Madrid'i desteklemiştim " nedir ya :D sen güçlüleri sevmiyomusun

    YanıtlaSil
  2. Galatasaray'ı sevmemen için mantıklı bir nedenin varmış en azından

    YanıtlaSil
  3. scugnizzi murat bolukbasla ilgili bir seyler yazabilir misin rica etsem. Ilk hatirladigim 10 sene once falan sezon sonuna dogru ilk 11 de oynamisti hatta 2 3 golde atti , sonra trabzona gonderdiler , ordan sonrada evliya celebi misali anadolu turuna basladi ama neden fb den gonderildi gercekten bilmiyorum, gencti ve yetenekliydi epey.

    YanıtlaSil
  4. Murat'ı Fenerbahce göndermedi, Trabzonspor aldı.

    YanıtlaSil
  5. muyek: unuttum pardon yazmayı. murat son 2 hafta oynamıştı ve 3 gol atmıştı. fakat trabzonluydu murat ve bizle sözleşmesi bitince mehmet ali yılmaz onu almıştı, kaçırmıştı daha doğrusu. :) trabzon'da da ama fazla oynayamadı, alt liglerde şans buldu.

    YanıtlaSil