15 Mayıs 2010 Cumartesi

"Zeynep Değirmencioğlu Sırada Bekledi"


Bilindiği gibi bizim Trabzonspor maçı biletleri perşembe sabahı saat 10'da satışa çıktı. İlginin üst düzey olacağı, biletlerin birkaç saat içinde biteceği açıktı. Fakat internet üzerinden de alınabiliyor biletler. Bunu bilmeyen kalmamıştır herhalde. Deplasman tribünü biletleri olsa, internetten satışa çıkmasa, sıraya girip almayı anlarım da... Basında haberler çıktı, "Kulüp müdürümüz Serkan Acar'ın eşi Zeynep Değirmencioğlu ve çocukları, ayrıca Disiplin Kurulu Üyesi Ahmet Baltacı, Dereağzı Satın Alma Müdürü Mehmet Bostancı gibi isimler de bilet kuyruğunda bekledi." Böyle yazılınca, böyle önemli isimlerin de sırada beklemesi medenice bir davranış olarak görülüyor, gerçekten çok güzel. Cumhurbaşkanı'nın bir yerde sıra beklemesi nasıl olay oluyorsa, bu da konuşulur, normal. Ama  dediğim gibi biletlerin internetten rahatlıkla alınabildiği bir ortamda bu kadar insanın o sıcakta sırada beklemesi saçmalık. Dolayısıyla da sonra bunun haber yapılması. Ercan Güven durumu bilmiyor belki, bunun konuyla ilgili güzel bir yazı yazmış. Gerçi Biletix son zamanlarda sapıtmaya başladı, 10:00'da satışa çıkan bileti uzun süre uğraşarak 11:35 gibi anca alabildim ama hala binlerce bilet vardı kale arkaları da dahil olmak üzere.

Özet olarak, biletler internetten satılmasa Zeynep Değirmencioğlu gibi ünlü insanların kuyruğa girmesi çok güzel bir olay, haber değeri de taşıyor. Ama 2 tıkla kolaylıkla bilet alınabilen 2010 yılında, bu konunun abartılması, bütün haber bültenlerinde gösterilmesi bana biraz tuhaf geldi. Siz ne dersiniz bilemiyorum...

3 yorum:

  1. bilet kuyrugunda beklemek güzeldir abiler:)

    YanıtlaSil
  2. İki tıkla bilet mi alınıyor ? Biletix'in halini gördük yoğunluk olunca.. Saat 13:00'a kadar bekledik, alamadık, bir umut gişelere gittik, sıra gelene kadar bilet kalmadı. Asıl yazman gereken kuyrukta bekleyen insan değil, "modern karaborsacılık" yaparak bilet satıp, adam akıllı bir internet sitesi yapamayan biletix'tir.

    YanıtlaSil
  3. snnbnn: dikkatli okuduysan ben de belirttim 11:35'e kadar uğraştığımı. ki önceki hafta da ankara deplasmanına bilet alamadım biletix yüzünden. iki tıkla demek istediğim sıraya girmenin manasızlığıydı. 13:00'e kadar nasıl alamadınız anlamadım. kötü olmuş...

    YanıtlaSil