2 Haziran 2010 Çarşamba

Bilgilendirme

Blog'u takip eden 5-10 kişi (buna da şükür diyorum) haricindekiler için gayet gereksiz bir bilgi ama yazayım. Twitter'dan ve Formspring'ten gelen birkaç soru üzerine yazma ihtiyacı hissettim. Blog'daki 100 postun 90'ını ben yazdığım için, blog'a girenlerin her yazılanı benim yazdığımı sanması aslında normal. Ama işte bazen benim zorumla, bazen de benim haberim olmadan, blog'umuzun diğer güzide yazarları zaman zaman bir şeyler yazıyorlar ve okuyanlar da nasıl olsa bunu da Scugnizzi yazmıştır diyerek imza bölümüne bakmıyor ve ben yazmışım gibi yorum yazılıyor. Askerden dönen Jumaru a.k.a Düşünen Hayvanın Önde Gideni, Dünya Kupası'nda favorisinin Hollanda olduğunu yazmış, bana yazılan, "hani sen İngiltere'yi favori olarak görüyordun, onları destekliyordun?" Önümüzdeki günlerde fırsat bulursam gruplar hakkında kısa kısa görüşlerimi yazacağım zaten ama şimdiden belirteyim, bu Dünya Kupası'nda desteklediğim 3 takım var, İngiltere, Paraguay ve Nijerya. Portakallar'ın da kalbimde hep ayrı bir yeri var ama bu kupada bu 3 takımla oynarlarsa kusura bakmasınlar.

İşin özeti, Belgarath'ın, Kendi Kalesine Gol Atan Kaleci'nin ve diğer arkadaşların yazma ihtimalini de düşünerek, postların altındaki bölümde kimin yazmış olduğuna bakarsanız sevinirim.

1 yorum: