5 Ağustos 2010 Perşembe

Alıştık Artık...


Bu akşam elendiğimiz için zerre üzülmedim kendi adıma. Sadece Aykut Kocaman, Alex, Gökhan Gönül, Volkan ve birkaç oyuncu için daha üzüldüm o kadar.

Aziz Yıldırım ve yönetimini "hala" destekleyen milyonlarca Fenerbahçeli bunları hakediyor, kimse kusura bakmasın.

Aykut Kocaman'ın turun kaybedilmesinde tek hatası Alex'i çıkarmaktı bana göre. Sonuna kadar arkasında olduğumu tekrardan belirteyim. Bu takım 3 maçtır 10 kişi oynuyor, böyle bir ahmaklık olamaz.

Yönetim de bu gece açıklar artık golcü transferini!!! Zico'yla Şampiyonlar Ligi ön elemesinde Dinamo Kiev'e elendikten sonra yapılan transferleri hatırlayın...

Not: Cristian'la bu iş olmaz, daha kaç kez söyleyeceğim bilmiyorum. Seni sevmiyorum sütoğlan...

5 yorum:

  1. a.y yönetimini destekleyenler fenerbahçeyi tv ekranından takip eden kitledir , hoş 5 buçuk milyar verip kombine alan tayfada kıçının rahatlığından dolayı pek şikayetçi olmaz yönetimden

    YanıtlaSil
  2. Şu rezil durumun içinden aykut neye dayanarak ayıklanıyor? merakıma mucib oldu. hakikaten nedir aykutu bu rezillikten ayrı kılan? daumun her alanda istatistik lideri takımını rezil hale getiren benmiyim mubarek? selçukmu? gökhanmı? bilicamı? yoksa daumun yerini sinsice oyup yerine geçen aykutmu! nedir bu peygamber muamelesi?!

    YanıtlaSil
  3. Aykut bu işi bilmiyo diyorum inanmıyo kimse.. fazla değil 2 ayı var..

    YanıtlaSil
  4. ilerde 5 geride 5 sonra cristian sigir.cunku orda xavi olsaydi beslemistik genc oglanlari.noldu 3 ay evvel transfere gerek yoktu.ustune 2 tane de iyi adam alindi beterin beteri durumundayiz.aziz konusuna katiliyorum ama aykut hocam azizde birsey gormus demek ki.

    YanıtlaSil
  5. bu takım 3 maçtı 10 kişi oynamıyor bu takım aykut geleli beri oynamıyor 20 kişi olsa ne olur? Damun son trabzon maçınıda mı hatırlamıyosunuz! kadıköyde son maçta kabus yaşatan takımın oyunu nerde ki rakip trabzonspor bu takım nerde?

    YanıtlaSil