27 Ağustos 2010 Cuma

Bahis Köşesi


Blog'da uzun zamandır bahis tahmini yapmıyordum. Aslında bu bahislere uzun süre ara vermemden kaynaklanıyordu ama başlamamdan beri de yazmadım.

Öncelikle kendi tavsiyelerimi ve kriterlerimi yazayım. Söylediğim hiçbir maça/kupona 5-10 liradan fazla basmanızı kesinlikle önermiyorum. Geliriniz çok yüksekse daha fazla oynayabilirsiniz tabii ki ama ortalama bir geliriniz varsa, öğrenciyseniz veya da bahisten gelen parayı yatırmayacaksanız, sonradan çok pişman olacağınız, zora gireceğiniz şeyler yapmayın. Bunu genel bahis kuralı olarak söylüyorum, çok zor durumda kalan insanlar tanıdım, zaman zaman ben de sıkıntı çektim.

Ben bahis oynamadığım maçı gelip de size oynayın diye yazmam. Kazanırsam beraber kazanırız, veya kupon tutmasa da maçı bilirsek beraber bilmiş oluruz. Yine aynı şekilde takip etmediğim liglere, kağıt üzerindeki istatistiklere göre tahmin yapmam. Onu zaten kendiniz de yapabilirsiniz az biraz matematik bilgisiyle. Dolayısıyla benden Norveç 2. Ligi'nden, Japonya'dan vs. tahminler beklemeyin.

Şunu da belirtmek istiyorum, ben oranları Betsson'dan takip ediyorum ve Betsson'da oranı 1.35-1.40'tan düşük banko gözüyle bakılan maçları yazmayı düşünmüyorum hiçbir zaman. Anca 2-3 beraberlik söylersem, 4. maçı tamamlama adına yazabilirim. Sonuçta kimsenin büyük paralar yatırmasını istemiyorum ve 3-5-10 lira yatırarak, o oranlarla bir şey kazanılmaz.

Bahis zaman ve ısrar işidir, futbolu şartlardan dolayı yeterince takip edemiyorsanız ve bilginize güvenmiyorsanız bahis oynamayın. Zaman zaman kendime göre çok büyük paralar kazandığım gibi, uzun süre hiç kazanamayıp cepten yediğimi de bilirim. Israr o yüzden önemli. Ben hiç kazanamıyorum deyip bırakırsanız olmaz. Ama dediğim gibi zaten takip etmiyorsanız hiç oynamayın.

Zaman zaman çok kötü tahminler de yapabilirim, ama genelde kendime güvenmesem gelip de buraya tahmin yazmam. Ki zaten çoğu maçı, sürprizi bilecek olsak, ben kendimi geçtim, Avrupa futbolu için, Mert Aydın, Ogan Tarhan, Güntekin Onay, Türkiye ligleri için Rıdvan Dilmen, Mehmet Demirkol gibi adamlar köşeyi dönmüşlerdi, şimdi yorum yapmıyorlardı ekranda.

Hafta sonları ve hafta içleri (yeteri kadar maç varsa) tahmin yapacağım düzenli olarak. Kısaca eksikleri, maç hakkında görüşlerimi yazacağım, dileyen herkes de kendi fikirlerini, benim eksiklerimi -örneğin, bir oyuncu oynamıyordur, ama benim haberim yoktur- yazabilir. Dediğim gibi az çok anlarım bu işlerden ama benden iyilere de saygı duyarım, fikirlerini merak ederim.

Bu haftanın maçlarını bu gece, en geç yarın öğlene kadar yazarım. Herkese bol şanslar...

3 yorum:

  1. reyiz bu "sokakların adami" kim? senin ekşi'deki feykin mi:D
    şaka bi yana bekliyoruz tahminlerini sen betsson'dan mı oynuyorsun?

    YanıtlaSil
  2. hahaha feykim evet. :) pek anlamam bilgisayar işlerinden ama ip'lerden falan anlaşılır herhalde o...

    evet betsson'dan oynuyorum. iddaa'nın oranlarıyla oynanmaz...

    YanıtlaSil