30 Ağustos 2010 Pazartesi

Eyüp'ten Güzel Başlangıç

Transfer sezonu sona ermeden Eyüpspor'la ilgili genel bir değerlendirme yazmak istemiyordum, çünkü son gün bile 4-5 tane oyuncu kadroya katılabiliyor, ama ligin ilk maçını 90 dakika izlediğim için bir şeyler yazmak istedim.

Takımın durumundan haberdar olmayanlar için özet geçeyim, geçen sezona çok kötü başlayan Eyüpspor, ligin başlamasından kısa bir süre sonra hoca değişikliğine gitmiş ve takımın başına eski Galatasaraylı Hamza Hamzaoğlu gelmişti. Son sıradaki takımı inanılmaz bir noktaya taşıdı, play-off'ta finale kadar gelmemize rağmen aynen Fenerbahçe'de olduğu gibi son anda şampiyonluğu kaçırdık. Hamza Hoca bu başarısının ardından Denizlispor'la anlaştı ve orada da süper bir başlangıç yaptı, 2 maçta 6 puan...

Hamza Hamzaoğlu'nun ayrılmasıyla takımın başına yine bir eski Galatasaraylı olan Cihat Arslan geçti. Birçok da transfer yapıldı. Yeni adıyla Spor Toto 2. Lig'de de değişikliğe gidildi, eskisi gibi 5 grup yok, Beyaz ve Kırmızı Grup olmak üzere 2 grup var.

Eyüp Stadı'nda çalışmalar yapıldığından ve henüz hazır olmadığından sezonun ilk 3-4 iç saha maçını Bayrampaşa Çetin Emeç'te oynayacağız ve ilk maçımızda dün Pendikspor'u 1-0 mağlup ettik.

Maç Eyüp'te oynansaydı şu anda İstanbul'da olduğumdan maça giderdim lakin Bayrampaşa'da olduğundan gitmek zor geldi. Zaten yerel bir kanal olan Tek Rumeli Tv bu sezon Eyüpspor'un iç saha maçlarını naklen yayınlayacak (uydu üzerinden frekans girilerek izleniyor), dün rahat rahat izledim.

Cihat Arslan yönetimindeki Eyüpspor, ünlü futbolcu İlyas Kahraman'ı transfer etti, dün takım kaptanı olarak ilk 11'deydi 10 numaralı formasıyla. Onun dışında rakibimiz Pendik'in golcüsü, aynı zamanda eski futbolcu Evren Turhan'ın kardeşi olan Serkan'ı aldık, zaten dün son dakikalarda golü de o attı. Geçen sezon Konya Şeker'de oynayan ve daha önceki yıllarda üst liglerde de oynamışlığı bulunan Gökhan Caba, kaleci Emrullah, Karşıyaka'dan aldığımız Eser, dün yedek başlayan eski Galatasaraylı Sedat Debreli vs... Takımın büyük bir bölümü yeni, izledikçe daha ayrıntılı şeyler yazacağım inşallah. Rakip Pendik'te ise yılların golcüsü Coşkun Birdal kaptandı. Coşkun dışında eski Adanasporlu Güngör Öztürk, Serhat Akın'ın kardeşi Serkan, Rasim Vardar gibi isimler Abdülkerim Durmaz yönetimindeki takımın tanıdığım isimleriydi.

90 dakikaya gelirsek... Maçın özellikle ilk 30-35 dakikası ben takımı bayağı beğendim. Biz hep hücum yaptık, Pendik kapandı, pozisyon vermemeye çalıştı, alan daralttı. İlyas klasını gösterdi, ara pasları güzeldi. Açıkçası ben maça bu kadar iyi başlayacağımızı düşünmüyordum. İkinci yarıda Pendik dengeyi kurdu, hatta zaman zaman üstündü. İlk yarıdaki hücum futbolundan eser yoktu 2. yarıda bizim takımda. Daha ilk maç, bunu eleştiri olsun diye yazmıyorum, bilgi vermek amacıyla... Pendik bu dakikalarda golü bulabilirdi ama bulamadı. Son dakikalarda ise ev sahibi olmanın da vermiş olduğu baskıyla Eyüp daha fazla yüklenmeye çalıştı ve son bölümde oyuna ağırlığını koyan Serkan Turhan golünü attı, Eyüpspor'a 1-0 galibiyeti getirdi. Maçın hakkı beraberlikti belki ama son dakika golüyle kazanmak tabii ki güzel üstelik maçı Eyüp'te oynamıyorken.

Maç Eyüp ve Pendik arasında oynandı ama kavga Bayrampaşalılarla bu iki takım taraftarları arasında çıktı. Orada değildim, ne desem yalan olur ama inşallah bu tarz olaylar ilerleyen haftalarda yaşanmaz. Transfer sezonu biterken yeni transferler yapılırsa yeni bir post atarım. Bu arada maçla ilgili bir fotoğraf bulamadım, ilerleyen saatlerde/günlerde bulursam ekleyeceğim...

1 yorum:

  1. Valla dostum çokkarışık maç oldu Pendikli olarak bayrampaşalıları kınıyorum olayları bu kişiler bu hale getirdi eski oyuncularımız serkan,serdar ve hakan eyüpde nitekim serdar tuttuserkan attı neyse dostluk pekişti Pendik tede güzel sekilde misafir edicez EyüPendik

    YanıtlaSil