27 Ağustos 2010 Cuma

Maçın Ardından


Böyle bir sonucun ardından kimsenin teknik-taktik konuşacak hali kalmıyor. Tabii 2006'da Denizli ve 3 ay önce Trabzonspor maçlarını yaşayan bir Fenerbahçeliye böyle elenişler cidden koymuyor (en azından kendi adıma konuşuyorum). Bu eleniş orta sahaya ve stopere transfer yapılmasını sağlayacaksa eğer, elendiğimize sevindim bile diyebilirim.

Maç öncesi yazımda Fenerbahçe'nin gol yiyeceğini düşündüğümü belirterek, Lille maçında statta olan biri olarak yine benzer şeylerin olmasını istemediğimden maça gol için saldırarak başlamamız gerektiğini yazmıştım. 3 gol atmalıydık, atamadık... Maç uzadıktan sonra yenilen gollerde deplasman takımı avantajı geçerli olmasa maçın uzatmaya gitmesi avantaj olurdu pek tabii ki bizim için. Ama ağır stoperlerle ve belirli bir dakikadan sonra oyundan iyice düşen Emre, Alex gibi kilit adamlarla fazla pozisyon vermesek dahi golü yiyeceğimizi adım gibi biliyordum ben.. Maalesef öyle de oldu.

Bu akşamdan sonra Aykut Hoca'yı savunacak değilim (maç özelinde). Aykut Kocaman'ın hiçbir zaman çok çok iyi bir hoca olduğunu düşündüğümü vs. yazmadım, ama Dünya'nın en kötü hocalarından biri olsa dahi Aykut Kocaman'ı sonuna kadar destekleyeceğim, bunun bilinmesini istiyorum. Sezonu bir tamamlasın, en azından 1 sezon takımı çalıştırdı diyebilelim, sonra oturup düşünürüz. Ne yani, Avrupa'dan elendik diye hemen Aykut Hoca'yı gönderelim mi? Zamanında ligde 5 maçta 3 galibiyet 2 beraberliği olan bir başka efsanemiz Rıdvan Dilmen, MTK maçlarının ardından istifa etmişti. Çok mu iyi olduk o takımı bırakınca, hatırlayın o günleri... Zeman geldi, 4-3-3'te ısrarcı oldu, Pendik'e elendik, o da gitti Turhan Sofuoğlu ile sezonu tamamladık.

Kusura bakmayın, ilk aşkımı öyle 2 günde harcayamam...

2 yorum:

  1. Yahu bu Aykut'a destek olayını ben anlamıyorum. Tamam büyük futbolcumuz efsanemiz falan filan. Ama abicim bu adam dün td'liğe başlamadı ki! Ertuğrul'un Bülent'in yaptığını geçtim bir Tolunay veya Abdullah Avcı başarısı bile göstermedi ki 10 senedir çalıştığı takımlarda. Biz 10 senedir anadolu takımlarında vasat oynamış adamları alıp ilk 11'e koyuyor muyuz belki bizde coşar hem taraftar seviyor bilmemne yüzünden diye? Fenerbahçe'ye futbolcu da olduğu gibi ya kendini kanıtlamış(Niang) ya gelecek vaad eden(Stoch) oyuncular alınır, bu td için de böyledir, Aykut ne kendini kanıtlamış ne gelecek vaad etmiş. Çok seviyorsa taraftar klüpte yönetim kurulunda, futbol şubesinde bulunsun kimse itiraz etmez. Ama Aykut değildir bu takımın teknik direktörü. Zaten her maç öncesi rakibi şöyle bozacaz, böyle yenecez, öyle eleyecez diyip her seferinde tokadı yiyip komik duruma düşüyor.

    Ama suç Aykut'da değil yine de, suç Zico'yu Aurelio'yu 500bin 1 milyon euro gibi paralar yüzünden yollayıp sonra takıma Aragones gibi Güiza gibi faciaları getiren, sonra Daum'u Bilica'yı getirerek dünya klübü safsatasını kendi ağzıyla yalanlayan üstüne de adamı kovamayıp dünya basınına bizi rezil eden her sene td ye mourinho'nun maaşı kadar tazminat bayılıp td başarısı olmayan menajerini td yapıp bizi bu hallere sokan Aziz Yıldırım.

    Büyük başkandır, stad o bu şu tamam da, artık süresi doldu. Aykut'u da alıp gitsin bu taraftar bu saatten sonra başka türlü destek vermez. Başta Aziz Yıldırım, td Aykut Kocaman, bütün sene anadolu takımlarına karşı bilicayla selçuk şahin'i izlicez dimi? Yok artık.

    YanıtlaSil
  2. harbiden keşke aykut maç öncelerinde şu takımı eleyeceğiz şüpheniz olmasın tarzı açıklamalar yapmasa. neyine güveniyorsun yb maçı öncesinde de aynı açıklamalar paok maçı öncesinde de..

    YanıtlaSil