31 Ağustos 2010 Salı

Sabaha Kadar Oynansa...


Aslında uzun uzun anlatabilirdim 2.5 saat içinde olanları fakat beklentilerimin o kadar altındaydı ki değmez... Maçı izlemeyenler hiçbir şey kaçırmadınız, buna emin olun.

Şenol Güneş Yattara, yeni transfer Jaja, Alanzinho ve Umut 4'lüsünü bir arada başlattı maça. Antalya'da da Necati, Tita ve "azman" Djiehoua ilk 11'deydi. Maçın gollü geçmesi olağandı ama özellikle Trabzonspor'un yıldızları "yatınca" maç başladığı gibi 0-0 sonuçlandı.

Trabzonspor'u fazla eleştirmek istemiyorum, sonuçta Fenerbahçe ve Liverpool maçları oynadılar, yorgunlar, bugün yenilseler bile kimsenin fazla kızmaya hakkı yok. Lakin hani Fenerbahçe'de "maç seçiyor bu oyuncular" lafı vardır ya, dün akşam onu Trabzonspor'da da gördüm. Özellikle Yattara ve Alanzinho kendilerini biraz sıksalar oyun farklı gelişirdi ama yoktular sahada. Yeni transfer Jaja'yı beğendim, ama beklediğimden daha geride oynadı. Colman da etkisizdi. Cale desen belki takımın en kötüsü. Onur hatasız oynadı, kalesini gole kapattı. Yalnız Antalyaspor kornerlerde ilginç bir taktik uyguladı, Onur'un önünü kapadı, çıkmasını engelledi ve Onur nedense buna bir çözüm üretemedi maçtaki birçok kornerde.

Antalyaspor cephesinde ise Mehmet Özdilek takımı toparlamış bizim maça göre. Bölüm bölüm Trabzonspor'a üstünlük kurdular, önemli pozisyonlar yakaladılar. Necati ilk yarıda gayet iyiydi. Onun dışında yeni alınan kaleci Sammy Ndjock'u beğendim. 1990 doğumlu olduğunu belirtmek gerekir. Tita ilk yarıda yetersizdi bana göre, en azından eski Tita'ya oranla. İkinci yarı daha iyiydi. Bıraksan çeyrek öküzü 15 dakikada yiyebilecek Djiehoua ise çok yetersizdi. Antalyaspor'un maçlarının hepsini izleyemiyorum, ama böyle oynamaya devam ederse yedek kalır. Şu görüntüsüyle Bank Asya'daki çoğu forvetten kötü.

Maçın 2. yarısının ilk bölümü haricinde sıkıcı bir maçtı. Tabii maça elektrik kesintileri damga vurdu ve 30 dakikadan fazla beklemek zorunda kaldık. Elektrik kesintisinden sonra oyuncuların ısınması da kolay olmadı.Çok ama çok fazla faul yapıldı, oyun sık sık durdu.

Şenol Güneş maçın ardından bazı oyuncularını sert bir şekilde uyarmıştır diye düşünüyorum. Zaten yıldızları çıkararak orta sahaya mücadeleci adamlar aldı 2. yarıda.

1 yorum:

  1. baya komik şeyler söylemişsin, artık burayı gülmek için takip edebilirim.

    YanıtlaSil