25 Ağustos 2010 Çarşamba

Şenol Güneş ve 3 Büyükler


Özellikle bizim Belgarath iyi bilir, ona hep söylemişimdir Şenol Hoca'yı gayet beğendiğimi, sevdiğim bir hoca olduğunu. Sadece son aylarda, bizi "darmadağın" ettikten sonra değil. Hatta o Şenol Güneş'i pek beğenmezdi ve özürünü diledi sonunda. :)

Yazıyı fazla uzatmak istemiyorum, direkt konuya geleyim. Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş... Neden bu kulüpler teknik adam değişikliğine gittiğinde Şenol Hoca'nın adı hiç gündeme gelmez? Bakın göreve getirilmesini geçtim, adı bile hiç geçmiyor. Fenerbahçe'ye onlarca hoca sayılıyor, ben şimdiye dek Şenol Güneş'in bir kez adını duymadım. Ersun Yanal ve Abdullah Avcı son yıllarda 3 büyükler için adı geçen Türk hocalar Fatih Terim&Mustafa Denizli ve Bursaspor'u şampiyon yapan Ertuğrul Sağlam'ın yanında. E peki Şenol Hoca? Tamam, Yılmaz Vural'ın "fazla hareketli" olduğu için 3 büyüklerde görev almasının imkansıza yakın olduğunu biliyoruz. E Şenol Güneş'in ne suçu var? Fazla efendi, terbiyeli olması mı? Futbolculuk kariyeri desen futbolculuk kariyeri. Hocalık kariyeri desen ayrı. E bu adamın zirve noktası Trabzonspor mu? Milli Takım'da bir daha göreve getirilir mi bilemiyorum ama 3 büyükler için en azından neden adının hiç geçmediğini çok merak ediyorum. Aragones'e falan 10 kez tercih ederim Şenol Güneş'i... 

5 yorum:

  1. Onu yalnızca Trabzonspor'a ait hissediyoruz belki de. Yada şaklabanlıklarla gündem olmadığı, sıradanlığını koruduğu için ilgimizi çekmiyor.

    YanıtlaSil
  2. Bizde profesyonellik bir yerde tıkanıyor. Onun üç büyüklere transferi Sadri Şener'in bu kulüplere başkan olması gibi bir şey. Fener'e geldiğini düşünsenize Trabzon halkı ağır yara alır bu durumdan. Şenol Güneş'in zirve noktası Trabzonspor başkanlığı olur.

    YanıtlaSil
  3. galatasarayda gormeyi cok isterdim senol gunesi, ama biliyorum trabzonu birakip baska takima gitmez turkiyede.

    YanıtlaSil
  4. underrated dedikleri bu olsa gerek.

    YanıtlaSil