25 Eylül 2010 Cumartesi

Cumartesi Maçları...


Not: Ezel'e başladım ve vaktimin çoğu Ezel izleyerek geçiyor. Eskisi gibi detaylı yazamayacağım bu sefer (Man City-Chelsea maçını gündüz yazmıştım), kusura bakmayın.

Manchester City-Chelsea: Geçenlerde Manchester City'nin bir maçı hakkında tahminde bulunurken Mancini hakkındaki fikirlerimi yazmıştım. Bu sezon oynadıkları 9 resmi maçın 7'si alt bitti. Fazlasıyla defansif bir takım kurdu harcanan paraya rağmen İtalyan teknik adam. Geçen hafta oynadıkları Wigan maçının büyük bölümünü izledim, inanın ilk yarı boyunca o güçsüz kadrosuyla Wigan daha fazla pozisyona girdi. Tevez'e dua etsinler, ustalığını gösterip aşırtmayla takımını öne geçirdi. Bu mantaliteyle şampiyon falan olmaları imkansız. Adebayor, Balotelli ve Kolarov döndükten sonra daha ofansif oynarlar inşallah. Chelsea'yi ise anlatmaya gerek yok. Gerçi hafta içi kupada Newcastle'a elendiler (Manchester City'nin de onlar gibi yedek ağırlıklı bir kadroyla West Brom'a yenildiğini hatırlatayım). Lampard'ın sakatlığı var, yanlışım yoksa bu maçta da oynamayacak. Buna rağmen Chelsea'nin yenileceğini ihtimal vermiyorum. Garanticiler 0-2 oynasın, diğer tercihim de alt. İçimden geçen skor 2-0 Chelsea galibiyeti.

Gençlerbirliği-Ankaragücü: Lafı uzatmayayım, bu şartlarda bu maça her seferinde "0" oynarım.

Stuttgart-Leverkusen: Net üst olur.

Schalke-Mönchengladbach: Ev sahibi ekip acımaz. Handikaplı da denenebilir.

Twente-Ajax: Luis Suarez bu ligi aştı artık. İstediği her takımı tek başına yenebilecek güçte. Geçen haftaki Feyenoord maçlarının 2. yarısını izledim, 45-65 arası fırtına gibiydiler, art arda direkten dönen toplar vs... Ajax kaybetmez en garantisi, üst de daha yüksek oran isteyenlere gelsin.

West Ham-Tottenham: West Ham'ın durumu hiç iç açıcı değil. Bu maçı kazanmaları büyük sürpriz olur benim için. Oranlara bakmadım, 0-2 ne veriyor bilmiyorum ama garanticiler oran 1.05 falan değilse 0-2 oynasınlar, riskli kuponlarda da direkt deplasman ekibinin galibiyeti...

A. Bilbao-Barcelona: Sürpriz olacaksa bu maçta olur. 1 veya 0.

Son olarak, belki diğer günler tahminde bulunamam, bizim Kasımpaşa-Fenerbahçe maçına risk alacaklar "3.5" üstü oynasınlar, garanticiler de Fenerbahçe'ye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder