17 Eylül 2010 Cuma

Futbol Budur!


Esasında 65. dakikaya kadar Sevilla-PSG ve Napoli-Utrecht maçlarını seyrettim iki ayrı ekrandan. Ama özellikle Sevilla beni hayal kırıklığına uğrattı, zaten 1-0 yenilmişler, diğer maçta da kalan dakikalarda gol olmamış. 2 sıkıcı maçtı, izlemeyen bir şey kaçırmadı... Ama son 20-25 dakika bir maç izledim ki, "futbol, ne denebilir ki..." dedirtti insana.

Dortmundluyum ama yalandandır... Senede 7-8 maç ya izlerim ya izlemem, ki zaten Avrupa'da kulüpten çok oyuncu tutarım, Diego Wolfsburg'a transfer olunca ben de hemen Wolfsburg'lu oldum geçici bir süre için misal. :) Kapadım diğer 2 maçı Karpaty-Dortmund maçını açtım. Galatasaray'ın dramatik bir şekilde elendiği Karpaty... İlk yarıyı Dortmund 2-0 önde bitirmişti, ben fark daha da açılır derken bir de baktım 2-2 olmuş. Tivibu'daki bir Alman kanalı maçı veriyordu, zaten nette daha rahatı yok. Diğer iki maçın aksine bu karşılaşma -en azından benim açtığım dakikadan itibaren- çok hareketliydi. Önce Nuri güzel bir frikik kullandı, topa kalecinin de müdahelesi var ve top direkten döndü. Kaleci parmaklarının ucuyla dokunmasa gol olacaktı belki de... Hemen ardından Dortmund'un yine bir topu direkten döndü. 2 dakikada 2 direk... Noluyoruz derken, Karpaty 3. golünü attı. 2-0'dan 3-2... Kim tahmin edebilirdi ki...

Maç 3-2'den sonra da aynı hızla devam etti. Gerçi Karpaty oyuncuları çirkefliğe başvurdular, sarı kartlarını gördüler süre geçirmekten vs... Ama önce Lucas Barrios güzel hareketlendi, düzgün bir vuruşla maça eşitliği getirdi. Karpaty bu sürede 4.'yü de atabilirdi ama dakikalar 90+2'yi gösterirken Lucas Barrios çok güzel bir asist yaptı ve Dortmund 4. golü de attı. Maçı Lucas Barrios çevirdi diyebilirim.

2-0'dan 3-2, sonra da 4-3... Herhalde böyle bir şeyin bahsi olsa 1'e 1000'den fazla verir (tamamen sallıyorum). Futbolu bu kadar çok seviyorsam, nedenlerinden biri de budur. Yani her an her şeyin olabilmesi, hiçbir şeyin garantisinin olmaması. İyi ki açmışım son 20 dakikayı, uzun süre unutabileceğimi sanmıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder