11 Eylül 2010 Cumartesi

Rize Denizli'den Boş Dönmez


Maçların çoğu cumartesine toplanmış, yarın evden çıkamayacağız anlaşıldı.. Kısaca yorumlarım;

Manchester City-Blackburn: Manchester ekibinin kadrosunu, transferlerini yazmaya gerek yok. Ama ben Mancini'yi beğenmiyorum, üstüne bir de kıl oluyorum. Elindeki kadrolara rağmen bir türlü göze hoş gelen futbol oynat(a)mıyor. Geçende de baktım, yine ne kadar defansif adam varsa hepsini bir arada başlatmış maça. Utanmasa golcüsüz çıkacak sahaya. "Sen Mancini'sin, büyük düşün!" diyesim geliyor. Adebayor ve Silva'yı sonradan oyuna soktu ama Darren Bent'in penaltısıyla Sunderland'e 1-0 yenildiler deplasmanda. Blackburn ise son maçta sahasında Arsenal'e 2-1 mağlup oldu. Mancini'nin ekibinin gol yiyeceğini düşünmüyorum, dolayısıyla da alt seçeneği oranı açısından daha cazip. İddaa alta 1.85, Manchester City galibiyetine 1.20 veriyor çünkü. Skor tahminim ise 1-0 veya 2-0.

West Brom-Tottenham: Premier Lig'den bu hafta yazacağım 2. maç da yüksek oranlı. İlk 2 haftada toplam 10 gol yiyen ve gol atamayan Wigan, geçen hafta deplasmanda Tottenham'ı 1-0 yenince herkes şaşırdı doğal olarak. O maçı Tottenham kazansa belki bu oranla deplasmanda Tottenham'ı yazmazdım lakin Wigan yenilgisini yeni transfer Van der Vaart'ın da katkısıyla unutturmak isteyecekler. Daha bir asılacaklardır maça. İddaa Tottenham'a 1.80 vermiş. Bu arada formda olan Defoe'nun sakatlandığını ve uzun süre sahalardan uzak kalacağını da belirteyim. Sırf bu nedenle bile Tottenham'a oynamayacaklar olabilir çünkü.

Denizlispor-Çaykur Rize: Bank Asya'da 2'de 2 yapan takımların mücadelesi. Çaykur Rize geçen sezona da gayet iyi başlamıştı, ama sonradan çok büyük bir çöküşe geçti ve az daha küme düşüyordu. Denizlispor'u ise geçen sezon Süper Lig'de olduğu için herkes daha iyi biliyor. Ümit Kayıhan yönetimindeki Rize'nin -ki Ayman, Koray Avcı gibi önemli isimleri kattılar kadrolarına- Hamza Hamzaoğlu yönetimindeki Denizlispor'u epey zorlayacağını, bu maça beraberlik oynamanın en iyisi olduğunu düşünüyorum... İddaa 0'a 3.10 vermiş. Denizlispor'a oynamaktansa Rize'ye 0-2 oynayın daha iyi.

Napoli-Bari: Blog'u takip edenler bilirler, ara ara yazarım Napoli hakkında. Olabildiğince takip etmeye çalışıyorum Lavezzi ve arkadaşlarını. Serie A'ya Fiorentina ile deplasmanda 1-1 berabere kalarak başladılar. Mazzarri yönetiminde, Lavezzi, Hamsik, usta golcü Lucarelli, Uruguaylı Cavani, Maggio, kardeş Cannavaro, kalede De Sanctis'li ekibe güveniyorum. İlk maçında evinde Juventus'u yenen Bari, biraz da onun rahatlığıyla bu deplasmanda istediğini alamayacaktır. İddaa Napoli'ye 1.55 vermiş, denenmesi gerekir.

Avai-Cruzeiro: Kadrolara arada göz atsam da, normalde Brezilya Ligi'ni seyretmem. Lakin bahis oynayınca ve boş vakit varsa ister istemez izliyorsunuz. Geçen hem Avai'nin, hem de Cruzeiro'nun maçını seyrettim. Avai'nin rakibi Atletico Paranaense idi, bütün maç Avai oynadı, fena da oynamadılar hani, maçı hakettiler diyebilirim ama son dakikada yedikleri golle maçı kaybettiler. Cruzerio ise Internacional ile oynadı. İki takımda güçlü, yalnız D'alessandro oynamadı Milli Takım'da olduğu için Internacional'de. Cruzeiro'yu da beğendim diyebilirim, evlerinde iyiydiler. İleri uca da Porto'dan Arjantinli Farias'ı aldılar. Bu iki "oynamayı isteyen" takımın mücadelesi gollü geçer diyorum. İddaa üste 1.55 vermiş.

Bunlar dışında Bundesliga'da büyük takımların maçları yine bol gollü geçmeye aday. Fenerbahçe'nin en azından 1 puan alacağını düşünüyorum Kayseri'de. Beşiktaş kazanır, Galatasaray maçına ise hiç bulaşmayın. :) Herkese bol şanslar... Sizin de önerileriniz varsa beklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder