14 Eylül 2010 Salı

Schalke Kaybetmez


Şampiyonlar Ligi bilindiği gibi bu akşam başlıyor ve 8 maç var. Barcelona-Panathinaikos ve Manchester United-Rangers maçlarını oranlarından dolayı es geçiyorum, kalan 6 maçtan aklıma yatanları seçtim.

Lyon-Schalke: Felix Magath yönetimindeki Alman ekibinde işler yolunda gitmiyor. Yapılan önemli transferlere rağmen Bundesliga'da oynadıkları 3 maçtan da puan alamadılar. Magath bu maçın dönüm noktası olacağını belirtti, oyuncularına gerekli uyarıları yapmıştır ve maça hazırlamıştır diye düşünüyorum. Gerçi Lyon cephesinde de ligde alınan 5 maçta 5 puanı görüyoruz, 16. sıradalar. Onlar da evlerindeki ilk maçı kazanıp hem Şampiyonlar Ligi'ne güzel bir başlangıç yapmak, hem de çıkışa geçmek isteyecekler. Ama bir Felix Magath'çı olarak, bu maçı da kaybederlerse işlerin iyice zora gireceğini düşünüyorum ve Alman hocaya güveniyorum. En azından beraberlikle döneceklerdir evlerine. Sürpriz kuponlarda Schalke'nin galibiyeti de denenebilir.0-2'ye İddaa 1.60 veriyor.

Bursaspor-Valencia: Şampiyon Bursa, lige şampiyon gibi başladı. Yapılan yerinde transferlerle Ertuğrul Sağlam takımı iyice güçlendirdi imkanlar doğrultusunda. Şampiyonlar Ligi'nde taraftarları önünde 1 puan da iyidir Valencia karşısında. Eski David Villa'lı Valencia olsaydı farklı şeyler söyleyebilirdim ama onlar da borçlar yüzünden yeni bir yapılanma sürecine girdiler. İki takımın da maça kontrollü başlayacağını, kontrataklarla gol arayacağını düşünüyorum. Bu yüzden alt oynanması taraftarıyım. İddaa'da alt seçeneğinin oranı 1.60.

Benfica-Hapoel Tel Aviv: Portekiz'de uzun bir süre sonra Porto'yu geçip şampiyon olan Benfica, kadrosunu büyük ölçüde korumasına karşın lige iyi bir başlangıç yapamadı. Oynadıkları 4 maçın 3'ünü kaybettiler Oscar Cardozo, Aimar, Saviola gibi yıldızlara rağmen. İsrail ekibini çoğu futbol sever gibi ben de pek tanımıyorum. Kalesini Dünya Kupası'ndan da hatırlanan Enyeama koruyor. Geçen sezon onlar da liglerinde şampiyon oldular. Şampiyonlar Ligi'ne de Red Bull Salzburg'u eleyerek katıldılar. Şampiyonlar Ligi'nin atmosferi farklıdır, Benfica'nın ligdeki durumu burayı pek de etkilemez ama İddaa 1.30 vermiş Benfica'nın galibiyetine. Bu orandan Benfica'ya oynamaktansa, ilk yarının berabere bitme seçeneğine oynanması daha mantıklı. 2.20 oranı var ilk yarı 0'ın İddaa'da. İlla maç sonucu oynamak isteyenlerse, İddaa üzerinden oynuyorlarsa 0-2 oynasınlar.

Twente-İnter: Bizim Stoch'un eski takımı, Hollanda Şampiyonu Twente ile kazanmadık kupa bırakmayan İnter karşı karşıya geliyor. Mourinho-Benitez değişikliği oldu ama kadrodan Balotelli dışında bir yıldız ayrılmadı hafızam beni yanıltmıyorsa. Twente'nin Şampiyonlar Ligi'ne renk katacağına inansam da, güçlü savunma hattı ve hücumdaki yıldızlarıyla İnter'in bu deplasmandan 3 puanla ayrılacağını düşünüyorum. Twente'nin evinde gol atacağına yüksek ihtimal verenler, üst seçeneğini de düşünebilirler yüksek orandan dolayı. Benim kafamda 1 ya da 2-0'lık bir İnter galibiyeti var. İddaa oranı 1.65.

Herkese bol şanslar...

5 yorum:

  1. Süper kupon! 4 te 4 ü tutturmuşsun :)

    YanıtlaSil
  2. :) bu iddaa işi adı üstünde. hep tutacak diye bir şey yok. daha önceki maç yorumlarıma da yorum yazmanı beklerdim her kimsen. :)

    YanıtlaSil
  3. hahha koptum resmen sonuçlara :) canın saolsun önümüzdeki maçlara artık :)

    YanıtlaSil
  4. Bundan sonra senin dediklerinin tersini oynayacağım:)

    YanıtlaSil
  5. Büyük başarı...

    YanıtlaSil