7 Eylül 2010 Salı

Türkiye-Belçika Üste Gider


Yarın birçok milli maç oynanacak, bunların arasından yüksek oranlı bazı maçları değerlendirmeyi uygun gördüm. Tahminlerim şu şekilde;

Malta-Letonya: Geçtiğimiz gün Letonya-Hırvatistan maçının büyük bölümünü izledim, Hırvatlar deplasmanda oynamalarına rağmen ev sahibi gibiydiler, tek kale oynadılar neredeyse. Maçı da 3-0 kazandılar. Bizi eleyen eski Letonya'dan eser yok. Verpakovskis hala oynuyor ama o da etkisizdi. Malta da İsrail'e deplasmanda 3-1 yenilmiş, 3 golü de adamım Benayoun atmış (biri penaltıdan). Aklıma birkaç yıl önce oynadığımız Malta maçları geliyor. Düşünceme göre Malta evinde tamamen kapanır, bu Letonya da fazla pozisyon bulamaz. Maçı kazansalar bile zar zor kazanırlar. Bu yüzden alt oynanmasını öneriyorum. İddaa alta 1.60, Betsson 1.75 veriyor.

Bulgaristan-Karadağ: Bahis oynayanlara sürpriz olarak bu maçı tavsiye ediyorum. İngiltere-Bulgaristan maçının 2. yarısını izledim ve Bulgarlar etkisizdi. Ara ara kontradan geldiler ama İngilizlere mahkum oynadılar. Milli takımı bırakan Berbatov'un eksikliği çok net hissediliyor. Karadağ'ın ise kötü bir kadrosu yok. Kaptan Vucinic'in önderliğinde Galler'i 1-0 yendiler. Bu maça direkt 0 oynanır. Betsson beraberliğe 3.45 verirken, İddaa'daki oran 3.20.

Türkiye-Belçika: Belçika'yla bundan neredeyse tam 2 yıl önce yine Saracoğlu'nda oynamıştık ve 1-1 berabere kalmıştık. O maçı ve akşamı unutacağımı sanmıyorum, çünkü bayağı yüklü bir para kazanacaktım kazansaydık. Belçika genç yıldızlarıyla artık daha da güçlü. Fenerbahçe'nin gündemine de gelen Eden Hazard, Lukaku ve Dembele ile bize gol atacaklarını düşünüyorum yine. Ama Guus Hiddink ve futbolcularımıza da güveniyorum, en az 2 gol atıp kazanırız karşılaşmayı. Yine 1-1'de kalmayalım da. :) Belçika bize gol atamaz diyenler direkt Türkiye'ye oynasın ama ben üstün hem daha güvenli olduğunu düşünüyorum, hem de oranı daha yüksek. Betsson 1.86 verirken an itibari ile, İddaa 1.70 veriyor.

Beyaz Rusya-Romanya: Şu ortamda Fransa'nın yenilmesi sürpriz sayılır mı tartışılır ama Beyaz Rusya Fransızları deplasmanda yendi. Maçı izlemedim ama Fransızların çok gol kaçırdığı söyleniyor. Romanya ise Arnavutluk'la evinde 1-1 berabere kaldı. Normalde bu tercihi yapmayabilirdim ama şu şartlarda 0-2 oynamak daha mantıklı. Çünkü Romanya hem ilk maçı evinde kazanamadığı için bu maça daha bir önem verecek, hem de Fransa'yı yenmiş bir Beyaz Rusya'ya karşı daha tedbirli olacak. Romanya galibiyeti de denenebilir sürpriz kuponlarda ama 0-2 oynayacağım ben. Oranı İddaa'da 1.34, Betsson'da 1.48.

Norveç-Portekiz: Bu maçı da yazmazdım normalde ama oranlar büyük önem taşıyor. Portekiz evinde Kıbrıs ile 4-4 berabere kaldı geçtiğimiz gün. E buna rağmen maça verilen 2.5 altı oranı İddaa'da 1.45. Üste ise 1.95 verilmiş. Ters yanıltma yapmış olabilirler mi acaba? :) Norveç'in maçı da 2-1 bitti artı olarak. Maç 0-0 biter, 1-0 biter orası ayrı. Bahis bu, adı üstünde. Ama bu oran her şartta denenir. Betsson üste 2.18 veriyor. Ben alt-üst oynamam diyenler ise, direkt 0 oynasınlar.
 
İddaa oranı 1.15 ve altı olan maçları hiç girmedim. Çok yüklü bahis oynayanlar elbette o maçları deneyebilir. Handikaplara gelecek olursam, İtalya maçından şüpheliyim, 0-2 girilebilir o maça. Çünkü İddaa bu maçta 3 handikap vermiş, ben İtalya kadrosuna güvenmiyorum. Estonya maçının bir bölümünü izledim, Estonya ilk yarıda 1-0 öndeyken 2. golü de kaçırdı, atsa maç farklı bir hal alabilirdi.

Son olarak, Hırvatlar ve Sırpları da kazanmaya yakın gördüğümü söyleyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder